Harry Styles POV[/i

Charlotte richt het wapen weer op Saartje en ze haalt de trekker over. Saartje valt op de grond en ik begin op haar te roepen. "Saar!" Nee, nee!! Dit kan niet waar zijn. Louis komt meteen naar me toe en drukt zijn jasje op de wonde. "Nee Louis, ga naar Saartje alsjeblieft!" Hij kijkt me even geschrokken aan maar knikt. Hij neemt mijn hand en drukt die op het jasje. Hij staat weer op en gaat naar Saartje. Alles begint te draaien en ik begin barstende hoofdpijn te krijgen. Ik kan nog net zien dat Charlotte word opgepakt maar daarna is alles zwart...

Louis Tomlinson POV

Ik ga snel naar Saartje en druk op de wonden in haar buik. "Saar, niet opgeven! Blijf volhouden alsjeblieft!" Als ik even naar Harry kijk zie ik dat zijn ogen gesloten zijn. "Liam! Help Harry!!" Lian knikt en gaat zo snel mogelijk naar Harry. Saar is ondertussen lijkbleek geworden en er ligt een plas bloed rond ons. Gelukkig komt de ambulance er net aan en de verplegers komen zo snel mogelijk naar binnen. De verpleger neemt het van me over en ik ga een beetje aan de kant. De jongens komen bij me staan en een traan rolt over mijn wang. "Zullen ze het halen?" vraag ik zacht. De jongens kijken me aan en trekken me in een knuffel. "Laat ons hopen van wel, ze zijn beide zo sterk!" zegt Liam. Saar en Harry worden elk in een aparte ambulance gereden en met veel lawaai vertrekt de ambulance naar het ziekenhuis. Samen met de jongens vertrek ik ook naar het ziekenhuis. Liam zit achter het stuur en ik zit langs hem. Wat als ze het beide niet halen? Dan ben ik mijn beste vrienden kwijt.... "Louis, ze halen het! Ze zijn sterk!" zegt Liam. Ik knik even en al snel komt het ziekenhuis in zicht. Snel lopen we naar binnen en krijgen te horen dat ze nog bezig zijn. We gaan naar de wachtkamer en wachten op nieuws. Een paar uur later komt er eindelijk een dokter met nieuws. "Ik heb goed en slecht nieuws..."

Reageer (4)

  • Big1dfan

    ;o
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    NEEEE OHJOO NOG! :o

    1 decennium geleden
  • Hannane

    OH NO snel verderx

    1 decennium geleden
  • BoTomlinson

    :( snel verder !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen