Foto bij you are special (Tom lovestory) 27

Reacties?

Mathieu: “Kelly?” Kelly knikte even. Mathieu: “Er is meer gebeurt die avond, is het niet?” Toen je terugdacht aan haar in het bos, kon je haar geen ongelijk geven. Je wou die gast zelf al in het ziekenhuis slaan, wat nu blijkbaar niet meer nodig is. Je vertelde kort wat er was gebeurd die avond en ging toen langs de andere kant van Kelly zitten. Je pakte haar over van Bill en je voelde hoe ze je snikkend vastpakte. Je wist dat ze er ontzettend veel spijt van had en zoiets eigenlijk nooit zou doen. Je streelde haar haren en zag na een tijdje Mathieu en Simon opstaan. Simon: “Wij gaan naar huis, we komen morgen nog wel even langs Kelly.” Kelly: “Sorry.” Je zag ze knikken en gaven Kelly nog allebei een kus op de wang. Je pakte haar terug vast en zag Bill met zijn wenkbrauwen wiebelen. Bill: “Weetje wat cool zou zijn?” Kelly: “Nee.” Jij: “Ja.” Bill: “Zwijg Tom.” Je grinnikte even en je keek naar Kelly. Bill: “Wel ik weet nog altijd mijn kracht niet, maar ik heb altijd al willen vliegen!” Je zag Kelly grinniken en begon automatisch mee te lachen bij haar gedachten. Bill: “Wat?” Kelly: “Haha Super Billie komt eraan!” Nu moest ook Bill lachen. Jullie zaten nog een tijdje te praten. Je voelde dat Kelly tegen je kwam liggen en je keek haar lief aan. Ondertussen had Bill de tv aangezet en ging terug zitten op de rand van het bed.


Bill pov:
Na een tijdje naar een of ander programma op tv te hebben gekeken, draaide je jou om naar die andere 2. Ze waren beide in slaap gevallen en Tom had zijn armen om haar heen gedaan wat best wel schattig was. Je glimlachte eens en pakte toen jou mobiel uit je broekzak en trok een foto van hun. Tom moest echt eens dringend gaan toegeven dat hij verliefd is. Iedereen kon het zien. Je verschoot toen de deur open ging. Het was een verpleegster, ze zei dat het bezoekuur om was, maar na een tijdje te smeken mocht je Tom toch laten liggen. Je keek het stel nog eens even aan en verliet daarna het ziekenhuis.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen