Foto bij Going to Lima, Ohio

Klein stukje, sorry :$

"Scarlett, we zijn weg, neem je koffer mee naar beneden en kijk nog snel eens na of je niets belangrijk vergeten bent." Ik loop mijn kamer nog eens rond. Ik zie nog een foto staan van Olivia, Grace en mij. Ik kijk er nog even naar en scheur hem dan in 50 stukken. Zij waren het enige waarom ik geen zin had om naar Ohio te gaan, maar nu heb ik er best wel zin in. Ik kijk nog voor een laatste keer rond in mijn kamer, neem dan mijn koffer en ga naar de auto. Eens we door de douane zijn, onze koffers richting het vliegtuig hebben gestuurd, duurt het niet lang meer tot wij ook mogen instappen. "Dames en heren, welkom bij Miami airlines, onze bestemming is Lima Ohio, de vlucht zal 4 uur en een half duren. Binnen enkele ogenblikken..." En van daaraf luisterde ik al niet meer, altijd het zelfde praatje, hoe u veiligheidsriemen aan blablabla. Ik steek mijn oortjes in en luister naar "Don't stop believing van Journey.", hopend dat de reis snel gedaan zal zijn. -4uur en een kwartier later- "Scar, wakker worden, we gaan zodadelijk landen", Hoor ik mijn broer zeggen. Snel doe ik mijn ogen open, ik heb best wel lang geslapen. Een kwartier later staan we dan eindelijk terug op de grond en iedereen begint als een gek te klappen. Het zal wel, het enige wat ik nu wil is hieruit gaan en naar ons nieuwe huisje gaan kijken.

Reageer (1)

  • HiIson

    I like your story, dus heb ik een abo genomen.
    Snel verder!! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen