Foto bij The drama world of a famous girl -8-

Dit is Twayla dus.

"Nou, ik ben al een tijdje opzoek naar een job, en ik heb gehoord dat jij in dat ene hotel werkt. Ik wil een beetje bijverdienen voor mijn familie, snap je" zegt ze zacht met een puppyblik die ik niet kan weigeren. "Ik wil je wel helpen, ik zal het bespreken met mama en papa. ik sms wel als ik wat te weten ben gekomen." glimlach ik en neem afscheid van Twayla. Net als ik om de hoek ben begin ik als een gek te hoesten, alsof ik stik. Moeilijk probeer ik te ademen waarna alles zwart wordt voor mijn ogen.

Met een ruk schiet ik overeind waarna barstende hoofdpijn bezit neemt van mijn verstand. Ik grijp naar mijn bonzende hoofdt en kijk rond me heen. "H-hallo? waar ben ik?" roep ik door het huis heen en krijg meteen antwoord door Tom's hoofd dat door de deur verschijnt. "In het hotel. Mick (De barman remember) heeft je op straat gevonden, je bent flauwgevallen." Glimlacht hij en ik knik. Ik voel hoe de hoofdpijn steeds minder wordt en even later komen de anderen ook binnen. "Kiana, thank god ben je in orde!" Schreeuwt Levi en ik grinnik. "Ik ben op en top gezond hoor!" Grijns ik en por haar in de buik, waardoord ze een raar gilletje laat horen en ik dubbel lig, net zoals de anderen. "niet leuk!" pruilt Levi en ik grinnik. "Sorry schatteboud, kom hier" en een kus op haar voorhoofd volgt. "Yaay, ik happy" grijnst ze kinderlijk en dat zorgt voor weer een lachkik. "Filmpje kijken?" stel ik voor na dat iedereen uitgelachen is. Instemmend gemompel doet mij opstaan en naar de dvd kast lopen. "Kies maar welke" glimlach ik naar Gustav en leg 'Raise your voice' en 'The perfect man' op tafel. "IK vind'Raise your voice wel oké" lacht hij terug en ik steek hem (De dvd, niet gustav xD) in de dvdspeler. Ik druk op play en ga zitten. Halverwege de film zet ik hem op stôp, sta op en beantwoord de vragende blikken door te zeggen dat het plaspauze is. Ik haast me naar de Wc en doe wat ik moet doen, ga terug naar de woonkamer en zet hem terug op. Tegen het einde van de film komt het liedje 'Someones watching over me' erop, waar Terri dat zingt. TRanen vullen mijn ogen en vallen geluidloos over mijn wangen op mijn T-shirt. Het liedje heeft een speciale betekenis voor mij, ik heb het gezongen op Lina haar begrafenis. Een mooie herinnering die me telkens weer laat huilen. Het loopt ten einde en nu pas merk ik dat iedereen me aanstaart, en dan besluit ik bij mezelf dat het tijd is te vertellen over Lina.

Reageer (1)

  • TtwilightL

    super snel verder<3!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen