De volgende ochtend werd ik wakker gemaakt door de wekker is was echt moe geworden van gisteren. Het was nu 7 uur in de ochtend ik stond op en liep naar mijn spiegel toe en borstelde mijn blonden haren tot aan mijn ribbenkast. Ik liep naar mijn kast die naast mijn bed stond een bruine betekende kast ik opende het en pakte een shirt uit met een weerwolf erop en een zwarte broek naast mijn kast stond een rekje met schoenen en pakte Nike’s en trok ze aan. De boeken waren binnen alleen ik had mijn rooster nog niet en was nieuw midden in het jaar dus het word lastig. Ik pakte een blauwe rugzak en deed die over mijn linker schouder. En liep rustig naar beneden ik legde mijn tas op de bank en liep naar de keuken toe. Ik deed de lades open en pakte een mes eruit en legde die op het aanrecht. Ik opende het kastje die boven het aanrecht hing en pakte daar een glas uit legde die ook neer en pakte ook een bord met 3 boterhammen erop. Ik pakte de jam en smeerde dat op mijn boterhammen. Ik pakte een broodtrommel en legde daar mijn brood neer met een pakje taxi. Ik bond er een elastiek eromheen zodat de deksel niet open zal gaan en deed het in mijn tas. Ik nam het bordje mee naar de tafel en legde het neer pakte wat ranja en zette he daar ook neer en deed het mes in de vaatwasser. Ik nam een hap van mijn boterham en smikkelde het helemaal op en pakte mijn drinken en dronk het op. Het was ondertussen al 8 uur en ik deed mijn tas over mijn schouder pakte mijn telefoon en huissleutel en liep de voordeur uit. Ik liep door het eerste straatje en vond het nou al niet meer leuk want ik wist zeker dat ik gepest werd en dat ze me raar vinden Ik zuchtte diep. Toen ik aankwam op school liep ik naar de receptie toe en melde me aan kreeg een plattegrondje en een rooster en de namen van mijn nieuwe klas. Ik liep door de school en ik werd door alle mensen aangekeken vooral door de meiden die roddelde over mij en lachen over mij maar het kon me niks schelen. Ik liep naar de 2de verdieping naar lokaal 234 ik liep de klas binnen en gaf een briefje dat ik nieuw was. De leraar keek mij aan en zei “Oke is goed ga daar maar zitten” hij wees naar een plekje alleen en ik liep ernaar toe en ging daar zitten. De leraar zei toen opeens “wacht ga maar naast hem zitten dan kan je mee kijken en Jim blijf jij de rest van de dag bij haar zodat ze hier een beetje kan thuishoren” Jim knikte even en zuchtte diep. Ik stond weer op en ging naast hem zitten en pakte mijn etui en maakte de rist open en pakte een zwarte pen eruit. “Hey”zei ik en keek hem met een zwakke glimlach eraan. “hey”zei Jim en glimlachte ook even en klonk ongeïnteresseerd. “Hoe heet je als ik vragen mag” Ik keek hem nog steeds aan. “Jim Jim harrison en jij”vroeg hij al iets geïnteresseerder. “Ik ben Katy Katy Johnson aangenaam Jim”. “Leuke naam en coole ogen eentje blauw en eentje groen”. Ze glimlachte erg toen Jim dat zei omdat niemand ooit haar complimenten gaf. “Dankje jij hebt mooie ogen ijs blauw” Ik glimlachte nog steeds naar hem en keek weer weg. De bel liep af en we stonden op en liepen naar de volgende les en ik volgde Jim “welke les hebben we zo “ ik bleef naast hem lopen en wachtte op zijn antwoord. “We hebben Engels in H13 volg mij maar gewoon” hij liep door en liep naar lokaal H13. Hij deed de deur voor mij open zodat ik naar binnen kon. Ik liep naar binnen toe en ging in de 2de rij zitten en zette mijn tas naast mijn stoel neer. Jim liep naar me toe en ging naast me zitten en pakte zijn boeken en legde het ook naast zijn stoel. De leraar begon met de les en ik pakte een schrift en begon wat te tekenen “wat teken je” Ik keek op “Ow gewoon geen idee eigenlijk ik teken van alles” Jim knikte.

Reageer (4)

  • CharlesXavier

    Yeaaaah Thnx

    1 decennium geleden
  • norainbow

    LAURA JE KAN WEL GOED SCHRIJVEN! SCHRIJF VERDER!

    1 decennium geleden
  • CharlesXavier

    Zal ik doen als ik genoeg inspiratie heb

    1 decennium geleden
  • zoekwoord

    ga verder, please_O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen