het helse geluid van de wekker ging weer af. het is maandag dus school begint weer. ik kleed mij aan en ik verzorg mijn wonden aan mijn polsen. ik ga naar de eetzaal. en het dienstmeisje gaf men ontbijt het waren pannenkoeken met yoghurt en appelsap. ik eet het rustig op en ik drink men appelsap leeg. ik voelde me eigenlijk een beetje depressief. maar dat laat ik niet zien. na het eten ga ik naar de eerste les ZO we kregen allemaal een blad papier en mvr fly zegt "doe nu allemaal je ogen maar dicht en concentreer op het mooiste da je kan bedenken" ik denk onmiddellijk aan de maan.ik hou van de maan het geeft me rust. en ik word op men schouder aangeraakt en ik sper men ogen open. op men blad stond de maan met daarin die twee vleugels met een kroon boven men blad word weer afgepakt. maar daarvoor werd er niet aan men schouder getikt. ik zag al een heel medisch team klaarstaan men wonden aan men polsen waar open en bloedde als een gek. voor ik iets durfde vragen voelde ik weer een steek in men nek. ik bleef wakker ma ik kon niet zeggen ik kon niets doen ik weer opgepakt en ik werd gedragen tot een donker kamer ale het bleef donker tot da die felle lichten werden aan gezet. ik zag een paar mensen met mondkapje en ze waren het bloed aan het proberen stoppen. na een uur was het bloed gestopt en werden de wonden genaaid. ik werd op een bedje gelegd in de ziekenzaal. en kreeg weer een steek in men nek maar deze keer voelde ik men energie omhoog gaan. ik werd wakkerder dan ik ooit al was geweest. om kwart voor twee kwam een verpleegster met een rolstoel ik zeg "ik kan wel lopen hoor" maar toen ik op men benen wou staan zakte ik door men knieën ze zet me in de rolstoel en ze duwt me naar een kamer met een plaatje met daarop Annelies roulette. de verpleegster klopt en de deur werd open gedaan ze duwt me naar binnen en een lange vrouw met rood haar zit in haar bureaustoel een sigaar te roken. ik werd voor haar geplaatst en Annelies zegt "hallo aya ik hoor da je wat problemen hebt wil je daarover praten?" maar ik denk bij mezelf je denkt toch niet da ik tegen jou ga praten dus er was een lange stilte waarop de vrouw besluit ik zal al maar een paar vragen stellen en jij beantwoord ze ok? ik zeg ok waarom heb je jezelf gesneden? ik zeg ik heb mezelf ni gesneden ik viel in slaap in bad en dan zat ik met krassen op men polsen. waarop ze terug zegt met een bad vol bloed zeker en als je het niet met opzet gedaan hebt waarom heb je dan geen hulp gevraagd? op die vraag had ik geen antwoord dus bleef ik stil. ze gaat naar het volgende onderwerp hoe komt het dat je zoveel bent vermagerd vind je jezelf te dik? waarop ik zeg helemaal niet ik weet niet hoe het komt. hmm interessant zegt Annelies erop terug heb je nog een vraag voor mij vervolgd ze ik heb wel een miljoen vragen maar geen 1 leek me gepast om te vragen dus ik zeg nee ik heb niets te vragen. ze roept de verpleegster en de verpleegster komt terug binnen ze duwt me terug de kamer uit en ze brengt me naar men kamer ze legt me op men bed en helpt me men pyjama aan te doen. dan val ik in een diepe slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen