Foto bij eerst dag samen

beetje slecht maar goed

luckey

izumi pov

De volgende dag was ik al vroeg wakker. Gray lag nog lekker naast me te slapen. Hij lag op zijn buik net ze gezicht naar mij toe. Ik aaide hem over zijn bolletje. Met grote ogen keek ik hem aan. Hij was gloeiend heet! Snel schoot ik uit bed richting de badkamer om een koude doek te pakken. Terug in de kamer draaide ik hem op zijn rug en legde de doek op zijn hoofdje. Snel begon ik me daarna om te kleden. Dit was geen normale koorts. Gisteren was er nog aan de hand. Nu moet die vecht voor zijn leventje. Toen ik klaar was pakte me wapens en maakte ze vast. In me kamer zag ik Gray die moeilijk begon te adem. Zonder na te denken pakte ik hem met dekens en wel op en ging richting ziekenhuis. Daar pakte de artsen hem meteen over en onderzochten hem. Ik leunde tegen de muur tegenover de deur waar die lag. Het leek wel uren maar na 30 minuten kwam er al een arts naar buiten. "Hij had een paniekaanval gehad, een hele erge zelfs" Ik knikte naar de arts. "Wat gaat er nu gebeuren dan?" "Hij slaapt nu als die zo wakker is mag die weg maar pas wel op" "Bedankt" De arts liep weg en ik ging de kamer in. Daar lag Gray nog onder mijn deken rustig te slapen . Nu nog uitvonden hoe die paniek aanvallen komen dacht ik bij mezelf. Gray werd al rustig wakker maar keek al snel benauwd onzich heen als die merkt dat die niet in hetzelfde bed ligt. "Rustig maar" zei ik terwijl ik naast hem op bed ging zitten. "Waarom ben ik hier?" Ik begon te vertellen hoe en wat. "Heb ik vaker dan ben ik bang iemand te verliezen" "Mij verlies je niet snel en bovendien ga altijd mee met mij op missie" Met grote ogen keek die me aan. "Maar dat mag toch niet!" "Dat klopt maar wie zegt dat we ons allemaal netjes moeten gedragen" zei ik met een knipoog. Hij moest grinniken. "Kom we gaan kleren kopen en iets lekkers voor je" Samen met Gray verliet ik het ziekenhuis. Hij moest de dekens omhouden omdat hij alleen ondergoed nog aan had. Ze hadden ze kleren gescheurd en weg gegooid. Bij de eerste te beste kleding winkel gingen we naar binnen en kochten wat kleding voor hem. Het was de rest van de ochtend gezellig geshopt. Genoeg kleding voor hem en een eigen kast voor zijn kleding. Hij wou niet een eigen bed door zijn paniekaanvallen. Ik vond het niet erg. We hebben hem ook officieel in geschreven in Konoha. Hij was nu officieel een deel van het dorp. Bij de ninja school wouden kijken wat die kon. Met zijn voeten, handen en wapens kon die goed overweg. Zijn charka was nog te laag om dat te testen maar hij mocht wel al een hoofdband. "Nu ben je ook al een ninja Gray" We liepen samen met een groot ijsje om het te vieren naar huis. "Maar ik kan nog geen kloon of zo kan maken" "Dat leer ik je wel" Thuis warmte ik wat ramen op en samen aten we dat rustig. Daarna mocht die een film uitkiezen. Samen keken we naar the loin king. Gray zou ik na de examens aan Naruto voor stellen. Dan heb die meteen een vriend.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen