07
Lily Pov.
Snel ren ik naar de deur waar ik de Marauders hoorde, als ik naar beneden kijk zie ik de jongens op de grond liggen en valt me op dat de trap in een glijbaan is veranderd . ik grijns.
‘ja, jullie mogen niet naar boven’
‘onzin’ mompelt James. ‘waarom wilden jullie naar binnen?’ vraag ik als ze allemaal weer staan. ‘wilden we nie- ‘we wilden zoeken naar Chelsa’ onderbreekt Remus Sirius.
‘whatever’ mompelt Sirius.
‘nou…ik weet niet’ begin ik. ‘ah toe nou Evans laat ons helpen’ glimlacht James.
Ik zucht. ‘ehh, nou.. pak een bezem en kom naar boven’ ik draai me om en loop terug naar de slaapkamer. Even later voegen de jongens zich erbij.
Ik zie James en Sirius ALLES grondig opnemen met hun ogen James lijkt geobsedeerd door mijn bed, en Sirius door die van Chels , terwijl Remus er niet op probeert te letten. Wat ik snap, Chelsa’s bed is een rommel overal ligt ondergoed en spul. Sirius grijnst. Ik kuch opvallend ‘door lopen!’
Als we in de badkamer zijn zien ze de gang, ik slik ‘nou kom op, lopen!’
Chelsa Pov.
‘lopen’ galmt er door de tunnel. Ik kijk of ik me ergens kan verstoppen maar het is nutteloos, ik ga zitten voor het vuur en wacht af tot ze er zijn. Zo’n 20 seconden komen ze binnen. ‘he, gaat ie?’ vraagt Lily zachtjes. ‘ja best’ mompel ik. ‘ wil je het uitleggen?’ vraag ze nu.
‘best’ antwoord ik, ze komen er toch achter vroeg of later.
Iedereen gaat zitten en ik begin te vertellen.
Ik was net een week op zakenreis met mn ouders,
Ik verveelde en mn ouders waren aan het werk dus had ik besloten om buiten te gaan zwemmen.
Ik ‘sloop’ rond 3e naar buiten richting het meer.
Het water was heerlijk koud, en ik ontspande me eindelijk.
Ik zwom wat rond toen ik opeens iets rond mn enkel voelde ik gilde maar er was niemand, ik probeerde met los te trekken maar het lukte niet.
Ik word onderwater getrokken en ik voel een steek ik mn rug. Toen werd alles zwart.
Toen ik wakker werd had ik een staart en was ik een soort meermens-monster..
Ondertussen zit ik huilend op de grond Lily geeft me een knuffel ‘sssttt’. ’t Komt wel goed’.
Als ik gekalmeerd ben kijk ik naar de Marauders, Sirius kijkt naar de grond, James naar Lily, Remus kijkt medelevend en peter kijkt alsof ik straks ga bijten.
Ik zucht ‘ik ga naar bed, tot zo’.
‘en probeer niks te slopen’ voeg ik er nog aan toen met een blik op Sirius en James, die grijnzen.
De volgende dag val ik van de trap, en hoe komisch ook val ik boven op Sirius.
Ik kijk hem met grote ogen aan, hij grijnst ‘je vind me wel heel leuk he? Je had het ook gewoon kunnen vragen weet je?’. Ik rol van hem af en klop mn kleren af. Ik hoor de rest van de kleuters grinniken. Ik grijns ’nou mij best, wil je d’r er een kusje op?’. Sirius denk vast dat ik een grap maak, hij grinnikt en knikt ja. Voordat hij weg kan stappen kus ik hem vol op z’n mond. Hij verstijft voor zo’n 3 seconden als hij me opeens terug kust. Ik hoor James gniffelen ‘ik wist het wel’.
Ik trek me terug en grinnik omdat Sirius me nog steeds verbaast aankijkt. Ik haal mn schouders op ‘jij zei ja’ en ik loop richting The Great Hall.
Reageer (1)
aaawww hihi snel verder me houden van je story
1 decennium geleden