Tijdsprong 4 maanden

Ondertussen hadden we de jongens al verteld dat ik zwanger was, natuurlijk waren ze blij voor ons. Vandaag zijn de jongens bij ons en gaan we samen shoppen voor babyspulletjes. "Saar kom je? We gaan vertrekken." roept Louis van beneden. "Ja, ik kom!" Ik neem nog snel mijn tas en ga naar beneden. We stappen in de taxi's en gaan richting de babywinkel. Harry en ik hebben een heel lijstje gemaakt van wat we allemaal moeten hebben. Een bedje, een kast, drinkflesjes,... Al snel stopt de taxi voor de winkel en we stappen uit. Nog snel betaal ik de chauffeur en samen gaan we de winkel binnen. Harry neemt mijn hand vast en samen lopen we rond. We hebben zo goed als alles gevonden en net als we willen betalen hoor ik iemand kuchen. Ik draai me om en mijn ogen worden groot. Charlotte. "Wel wel wel, wie hebben we hier?" "Wat doe jij hier?!" vraagt Harry als hij voor me komt staan. "Nee Harry, het moet eens stoppen..." zeg ik zacht. Ik duw hem zachtjes aan de kant en ga voor Charlotte staan. "Wat doe jij hier?" vraag ik. "Ik weet het niet, iemand had me verteld dat jij hier was dus... Tadaa, hier ben ik!" zegt ze lachend. "Laat ons met rust!" zeg ik als ik een stap naar voor zet. "Zou je wel willen hé! Als ik Harry niet kan krijgen, jij ook niet!" zegt ze terwijl ze iets uit haar zak haalt. Ze richt het pistool eerst op mij en dan op Harry waarna ze meteen de trekker overhaalt. Harry valt op de grond en grijpt naar zijn buik. "Nee, Harry!" schreeuw ik, direct wil ik naar hem toe lopen maar Charlotte denkt daar anders over. Ze richt het pistool weer naar mij en haalt de trekker nogmaals over. Ik voel een hevige steek in mijn buik en val op de grond. "Saar!" hoor ik nog iemand roepen maar daarna is alles zwart...

Ik wou niet zo het typische verhaal schrijven dat Saartje dan zwanger word en dat ze nog lang en gelukkig leven.. Dus vandaar :)
Het komt ook door Big1dfan dat ik op het idee gekomen ben :)

Reageer (3)

  • Cliffayne

    OUHNEOOOOOOO :(

    1 decennium geleden
  • Big1dfan

    Ahah okay(: ben blij(:
    Maar ;o nee!!!!!!!!!!!
    Snel verder !

    1 decennium geleden
  • Hannane

    TJOEFFF NOOO

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen