tijdsprong: 6 weken

Ik leg lekker met Harry in bed televisie te kijken. De hele dag is het al aan het regenen dus hebben we besloten binnen te blijven. We zijn naar een film aan het kijken, maar ik ben er niet echt met mijn gedachten bij... Ik ben al de hele ochtend misselijk en heb het gevoel dat ik moet overgeven. Als ik voel dat mijn maag helemaal omdraait spring ik uit bed en loop ik zo snel mogelijk naar de badkamer. Juist op de tijd hang ik boven het toilet, mijn hele maaginhoud komt eruit. Ik voel hoe Harry achter me komt zitten en mijn haar voorzichtig vast houd. Als er niks meer uitkomt spoel ik het toilet door en ga terug in bed liggen. Harry blijft in de deuropening staan en zegt. "Liefje, je hebt dat nu al een paar dagen, zeker dat je niet naar de dokter moet?" Ik knik van niet maar dan begin ik na te denken. De laatste keren dat ik seks had met Harry hadden we geen condoom gebruikt en ik neem de pil niet meer. Oh nee... Normaal zou ik nu mijn regels moeten hebben! "Liefje, waar denk je aan?" vraagt Harry als hij langs me komt zitten. "De laatste keren hebben we geen condoom gebruikt en ik zou normaal mijn regels moeten hebben..." "Denk je dat..." Ik knik zachtjes mijn hoofd en er verschijnt een lach op zijn gezicht. "Wat als ik zwanger ben? Wil je het houden?" vraag ik onzeker. "Tuurlijk! Dit is een droom van me!" Ik lach even en geef hem een kus. "Ik zal een test gaan halen!" Nog voor ik iets kan zeggen trekt Harry zijn kleren aan en vertrekt. Niet veel later komt hij kletsnat binnen met een zakje in zijn handen. "Ik heb er een paar gekocht voor de zekerheid..." zegt hij als hij me het zakje geeft. Ik ga naar de badkamer en doe alle testen. Nu alleen nog wachten op de uitslag... Verschillende biepjes zijn hoorbaar en ik kijk naar de testen... Ik neem er eentje en ga naar Harry. "En?" Ik geef hem de test en kijk hem aan. Hij kijkt me met grote ogen aan en er verschijnt een grote glimlach op zijn gezicht. Hij neemt me op en draait een rondje met me. "We worden ouders!" zegt hij als hij over mijn buik wrijft. "Dit is het mooiste moment in mijn leven!" zegt hij. Ik kijk hem in zijn mooie ogen aan en dan kust hij me...

Reageer (2)

  • Big1dfan

    Dit is dus echt zo een typische verhaal he... Het meisje word altijd zwanger ;/

    1 decennium geleden
  • Hannane

    ohhhb

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen