Deel 20 He's amazing! 16+
Al kussend legt Harry me voorzichtig op het bed en komt hij boven me hangen. Harry maakt een weg met kusjes naar beneden maar ik hou hem tegen. "Wat is er?" vraagt hij hees. "Geen voorspel, I want you now!" zeg ik. Hij lacht even en drukt zijn lippen weer op die van mij. Hij spreid mijn benen een beetje en komt voorzichtig bij me naar binnen. Onze tongen spelen nu een vuriger spel dan in de douche. Die jongen kan me echt gek maken! Voorzichtig begint hij te stoten en hij laat mijn lippen los. Hij houd zijn gezicht tegen die van mij en begint harder te stoten. "Faster Harry please!" zeg ik tussen de kreunen door. "Smeek het..." fluister hij als hij in mijn oorlel bijt. "Please Harry, you make me crazy!" Ik voel hoe hij grijnst en sneller begint te stoten. Onze kreunen worden luider en luider. Het zou me niet verbazen moesten de buren ons horen. Maar dat interesseert me niet, ik hou van Harry en dat mag iedereen weten! Ik sla mijn armen rond zijn armen en zet mijn nagels in zijn rug. "Oh god Saar!" roept Harry uit als hij nog harder en onregelmatiger begint te stoten. Langzaam komt hij recht en hij leunt met zijn voorhoofd tegen de mijne. Ik zie hoe er zweetpareltjes ontstaan op zijn gezicht en grijns. "I love you so much!" fluistert hij terwijl hij diep in mijn ogen kijkt. "I love you to Harry!" Hij lacht en drukt zijn lippen weer op de mijne. Voorzichtig trek ik terug als ik een tintelend gevoel in mijn onderbuik voel. "Hazz, ik...Ik ga komen!" "Ik ook lieverd!" Nog een laatste keer stoot hij diep door en samen komen we klaar. "Oh god Saar!" "Hazz!!" schreeuwen mekaars namen uit. Voorzichtig komt hij uit me en komt langs me liggen. "Je bent echt geweldig liefje!" zegt hij zacht. "Jij ook Hazz!" Harry trekt het deken over ons en ik kruip dicht tegen hem aan. "Slaap lekker lieverd!" zegt hij als hij een kusje op mijn kruin drukt. "Slaapwel Hazz!" En in mekaars armen vallen we in slaap...
Begint het verhaal nog niet saai te worden?
Ik ben van plan om de titel te veranderen, iemand leuke ideeën? xx
Reageer (2)
aw oe sweet x
1 decennium geledenhahahah omg
1 decennium geleden