Geef please je mening! Dan is de volgende misschien beter/leuker!

En kwam even later weer terug met een dienblad met het drinken en een koekjestrommel! Toen Nils en ik ons drinken en koekje op hadden zei mijn moeder:" Femke, gaan jullie maar naar je kamer iets leuks doen met z'n 2en ofzo". Ik liep naar boven en Nils volgde me. Toen we in mijn kamer kwamen ging ik op mijn bed zitten. Nils keek mijn kamer rond, zag ik, en ging toen op de grond zitten. Ik moest lachen en zei tegen Nils:" Je mag wel naast mij op m'n bed zitten hoor". Hij stond op en ging naast me zitten. Een tijdje was het stil. Ik was in gedachten, over Nils... Plotseling werd ik uit mijn gedachten gehaald door Nils. Hij vroeg wat aan mij. Hij vroeg:" Femke mag ik je wat vragen?" Ik knikte en zei: ja hoor". Oke, zei Nils, Waarom zijn jullie hier eigenlijk heen verhuisd?" Toen ik die vraag hoorde dacht ik direct aan papa. Ik kreeg tranen in mijn ogen. Nils zag het en ik zag dat hij direct spijt had van die vraag. Gauw zei ik:" Ik zal het wel vertellen. Een paar maanden is mijn vader overleden aan een plotselinge hartstilstand. Mijn moeder wou ergens ver van ons oude huis wonen om die tijd te vergeten. Ik vind het erg moeilijk om over dat verlies heen te komen". Nils begreep het volgens mij want hij knikte. Ik vond het fijn dat er eindelijk eens iemand was die me liet uitpraten. Ik dacht terug aan de tijd dat ik altijd werd gepest door iedereen. Ik begon zachtjes te huilen. Nils trok me in een stevige knuffel en zei:" Ik begrijp hoe je je voelt hoor. Ik zal er altijd voor je zijn. In goede en slechte tijden. Ik zal je nooit laten vallen, nooit alleen laten staan. Onthoud dat! Als er iets is kan je altijd naar me toe komen!" Ik hond het zo lief wat Nils allemaal zei. Ik antwoordde dus ook:" Nils, ik zal dat wat je zei voor altijd onthouden! Dat was echt super lief!" Ik zag dat hij bloosde en zei toen: Maar is wat, iets dat ik graag wil vragen, aan jouw!" Ik zei dat hij mij alles mocht vragen. Okee, Zei Nils, aan ga ik het maar vragen dan. Ik weet dat het een beetje snel is maar, lieve Femke, Toen ik je uit de auto zag stappen vanmiddag dacht ik Wauww, dat is het meisje! Het meisje waar ik al mijn hele leven op wacht. Ze is gewoon perfect! Ik wist het toen echt 10000% zeker. Ik vind je leuk Femke, en dan niet een klein beetje ook, nee echt super leuk! Ik wil je dus dit ene vragen: lieve Femke, wil je mijn vriendinnetje zijn?" Ik zag dat Nils heel erg bloosde. Ik zei:" Lieve Nils, Het is echt uier lief wat je allemaal zeg. Maar misschien is het inderdaad iets te snel.... Maar ik vind jouw ook super super super leuk! Toen ik de auto vanmiddag uitstapte en ik jouw zag sloeg mijn hoofd totaal op hol. Natuurlijk wil ik jouw vriendinnetje zijn!" Ik dacht, dit is dan het begin van mijn nieuwe leven. Het begint al super! En dat in 1 dag! Dit had ik allemaal nooit durven dromen.


The end!
Hope you like it?

Xxx

Reageer (1)

  • JustEsmee

    Ahw, wat lief! Liefs

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen