Deel 19 The Shower
SAARTJE'S POV
"Hazz?" vraag ik zacht. "Ja?" "Waarom heb je me eigenlijk niet naar het ziekenhuis gebracht? Stel dat ik er erger aan toe was?" "Omdat als ik je naar het ziekenhuis bracht, iedereen zou weten waar je was, Charlotte dus ook... Ik wil niet dat ze je lastig valt..." zegt hij zacht. Ik knik even en ruik aan mijn kleren. "Bah! Zou ik me even mogen gaan douchen? Ik stink helemaal..." "Tuurlijk! Ik zal even meekomen..." Harry zet de tv uit en samen lopen we naar de badkamer. Als ik op de trap ben voel ik me duizelig worden en snel neem ik de leuning vast. "Gaat het wel?" vraagt Harry als hij me ondersteunt. "Ja, alleen een beetje duizelig." "Misschien moet ik mee douchen om er zeker van te zijn dat je niet valt.." zegt hij met een wenkbrauw wiebel. "You're crazy, Curly!" "Crazy about you!" zegt hij als hij me een kusje geeft. Samen lopen we verder naar de badkamer en Harry zet de douche aan. Hij kleed zich uit en ik doe hetzelfde. Samen gaan we onder de warme stralen staan en hij legt zijn armen om me heen. Na zo even in stilte te staan neem ik de shampoo en net als ik iets op mijn hand wil doen houdt Harry me tegen. "Mag ik je haar wassen?" Ik knik en spuit een beetje shampoo op zijn hand. Zijn warme handen beginnen mijn hoofdhuid te masseren en ik sluit genietend mijn ogen. Als hij klaar is spoelt hij zorgvuldig mijn haar uit en geeft een kusje op mijn schouderblad. "Je moest eens weten hoeveel ik van je hou!" zegt hij als hij nog een kusje op mijn schouderblad kust. "Hoeveel dan?" vraag ik plagend. Harry maakt een kusjes spoor tot hij aan mijn hals is en dan draait hij me om. "Zoveel..." zegt hij zacht. Hij drukt zijn lippen heel zacht op de mijne en ik beantwoord zijn kus. Hij legt zijn handen op mijn heupen en ik leg mijn armen rond zijn nek. De lieve kus wordt al snel een vurige tongzoen. Voorzichtig trekt hij terug en brengt zijn gezicht naar mijn oor. "Laten we dit in de slaapkamer verder zetten..." Ik lach even en druk mijn lippen weer op de zijne...
Next part is waarschijnlijk 16+ ready for it?
Reageer (3)
Haha ja duuh!!
1 decennium geledenSnel verder!!
xx
WOOOHOOO!!
1 decennium geledenJa duuuh da wij ready zijn x
1 decennium geleden