Part 13
Nikki gooit een plens water in haar gezicht. Dat doet goed. Ze staat in de wc's op school. Met een vertokken gezicht kijkt ze naar de brandplek op haar arm. Nikki durft er niet aan te komen. "Kom op Nikki, wees een vent..." zegt ze tegen haar spiegelbeeld. Dan moet ze lachen. Wees een vent... Hahaha! Nikki hijst haar boekentas op haar rug en sjokt de wc's uit.
De rest van de dag gaat bagger. Ze wordt genegeerd door haar klasgenoten, en als die dan tegen haar praten is het hatelijk. De leraren vuren de moeilijkste vragen op haar af, en als ze die niet kan beantwoorden moet ze het lokaal uit. Uitgeput komt ze thuis. Te veel emoties door elkaar. Nikki is boos, en verdrietig. Ze is boos omdat zelfs de leraren, die hun leerlingen moed in horen te spreken, haar met afgunst bekijken. Daarnaast is ze verdrietig, omdat ze dat doen. Haar lievelings leraar van Wiskunde heeft nu zelfs de pik op haar. Nikki loopt naar boven, zonder hallo te zeggen tegen haar moeder. Ze gooit haar tas op bed en gaat achter haar computer zitten. Ze opent twitter, en kijkt tussen haar interacties. Dan schrikt ze. Er staat een tweet, van Melody. "Retweet deze tweet als je @NIIKKKIIII_ haat!" Nikki durft er bijna niet op te klikken. Toch doet ze het. 82 retweets... 82 mensen die haar haten... 82 mensen die ze kwijt is... 82 mensen, die er alles aan zullen doen om haar leven kapot te maken... 82 retweets...
Er zijn nog geen reacties.