Part 12,
Sorry dat ik zolang niks heb geplaatst ik was op vakantie en had niet veel tijd,
Nu ben ik er wel weer!

I hope u like it x

Als Nikki de volgende dag op school komt, is ze gebroken. Ze heeft de hele nacht niet kunnen slapen. De haat berichten op ask.fm blijven door haar hoofd spoken. Met een vermoeid gezicht komt Nikki haar klaslokaal binnen. Niemand trekt zich iets van haar aan. Melody zit weer op de andere plek. Nikki legt haar tas op het tafeltje en laat zich op haar stoel zakken. Frans, blegh... De leraar gaat staan, en begint met de les. Na een tijdje gaat hij zitten. "Zijn er nog vragen?" vraagt hij half-roepend. Nikki heeft de hele les niet opgelet. Teveel gedachten spoken door haar hoofd. Maar dan komt ze overeind, als ze ziet dat Melody haar hand opsteekt. Die vraagt normaal nooit iets... "Ja, ik meneer." zegt Melody, terwijl ze arrogant Nikki's kant op kijkt. "Wat is 'zwangerschap' en 'zelfmedelijden' in het Frans? Dan kan Nikki namelijk ook uitleggen in het Frans wat voor persoon ze is." De hele klas begint te lachen. De leraar Frans weet niet wat hij moet zeggen. Nikki voelt zich rot. Waarom doet Melody dan zo..? Nikki vermant zich, en de leraar gaat door met de les.

In de pauze staat Nikki in haar eentje op het schoolplein. Ze steekt een sigaret op. Nadat ze uit het ziekenhuis was gekomen, is ze begonnen met roken. Tegen de stress. Melody komt aanlopen met een paar meiden. "Goh, ben je nu ook al begonnen met roken om aandacht te krijgen? Jij kickt wel op aandacht hè? Zielig kind ben je. Zo, zo zielig." zegt ze. Nikki kijkt haar vuil aan. "Nou kijk, waarom besteed jij je tijd niet lekker in iets anders? In het zoeken van een vriendje bijvoorbeeld? Of wacht... Moet ik die keren even opnoemen dat je bent laten zitten door die jongens?" zegt Nikki arrogant. Ze neemt een trekje van haar sigaret. Melody wordt kwaad. Ze pakt de sigaret van Nikki af en duwt hem uit op de arm van Nikki. Nikki grijpt er naar en bijt in haar lip om niet te gaan huilen. Melody doet een stap naar voren. "Ik zou maar oppassen met wat je zegt, tutje. Ik weet waar je woont." Dan loopt ze weg. "Ja, en ik weet waar je bed slaapt!" roept Nikki haar nog na. Ik kan dit niet meer, denkt ze. Ik hou het niet meer vol...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen