Heee deze imagine is voir Yasmina. Sorry dat het zo lang duurde, maar het moest aan veel 'eisen' voldoen. Dat maakte het moeilijker maar ook wel leuk om te schrijven. Dit was het laatste verzoek, dus als je wilt kan ik er een voor je maken. I hope you like it xxxx

Woedend kijk ik naar Rein. "Ik ben er klaar mee, Rein. Het is uit" Als ik dat gezegt heb, ren ik weg. Ik ga naar Owen, mn beste vriend. Ik bel aan en gelukkig doet hij open. Ik geef hem een knuffel en begroet zn moeder en Fay. Samen lopen we naar boven en ik laat me op zn bed vallen. Owen gaat naast me zitten en vraagt wat er is. "Het is uit met Rein" Owen troost me en het lukt hem zelfs om weer een glimlach op mn gezicht te toveren. "Owen je bent echt mn beste vriend!" zeg ik en geef hem een knuffel. "en jij mn beste vriendin" zegt Owen lief en geeft me een kus op mn wang. Als ik zie dat het al half 6 is, zeg ik dat ik moet gaan. Ik geef hem nog een laatste knuffel en loop naar huis. Onderweg zie ik een lange jongen lopen met blond haar. Woww, hij is echt knap! Als ik zie dat hij mijn kant op kijkt, glimlach ik. Hij glimlacht terug en ik kijk verlegen weg. Ik loop weer door naar huis, maar ik blijf even vijver zitten. Ik ken die jongen wel ergens van.. OMG DAT WAS DAAN! ik sta op en kijk of ik hem nog ergens zie, maar helaas. Ik draai me om, maar ik knal tegen iemand aan. Ik kijk in de twee mooiste ogen die ik ooit heb gezien. "hee Yasmina" zegt Daan. "oh hoi Daan" zeg ik. We praten een tijdje tot ik weer naar huis moet. "Ik zie je vanavind denk ik nog wel" ik kijk hem vragend aan. Hij zegt dat zegt dat de jongens gaan oefenen bij Nils. Ik zeg gedag en loop naar huis. SHIT.. dan is Rein er waarschijnlijk ook.. Nouja, daar moet ik maar mee leren leven, Hij zit ten slotte in de band van mn broer. Als ik thuis kom, gaan we gelijk eten. Ik vraag aan Nils hoelaat de jongens komen. "Om 7 uur" "okee, waar gaan jullie oefenen?" "weet niet, we kijken wel" "okee, maar ik zal wel op mn kamer blijven" "okee dankje!" ik weet dat hij het niet leuk vind als ik erbij ben als zn vrienden er zijn. Na het eten ga ik gelijk naar mn kamer. Ik pak mn mobiel en scrol door mn tl. Ik klik automatisch alle fototweets aan, maar bij eentje krijg ik een blij gevoel. Het is een foto van Daan. Wow, ben ik verliefd op hem ofzo? Ik denk het.. Ik schrik op uit mn gedachte als ik de deurbel hoor. "IK GA WEL" hoor ik Nils roepen. Ik hoor de deur open gaan en de jongens binnenkomen. Ze oefenen beneden in de woonkamer. Na een tijdje boven te hebben gezeten, begin ik toch dorst te krijgen. Ik loop zacht naar de keuken, maar ze hebben me al gezien. "heee" hoor ik ze zeggen. Ik draai me om en zeg hee terug. Snel kijk ik naar Nils en zeg zacht sorry. Ik loop naar de keuken en pak wat te drinken. Dan heb ik een goed idee. Ik pak nog 4 glazen en schenk cola in. Ik zet de 4 glazen op een dienblad en ik zet er nog een schaal chips bij. Ik loop de woonkamer in en zet het dienblad op tafel. "dankjeweeeeel" hoor ik Owen. Ik kijk hem aan en lach. Echt zo'n typisch owen reactie. Ik loop snel weer naar boven met me eigen drinken en start me laptop op. Ik ga wel een film kijken. Ik start pitch perfect en kijk de film. Als die bijna af is gelopen, hoor ik iemand binnenkomen. Ik zet de film op pauze en kijk om. "hee" zeg ik. "hee" zegt Daan terug. "wat is er?" vraag ik. "niks ik wou gewoon even praten" "haha okee gezellig!" we praten een tijdje tot Daan zn gezicht opeens serieus wordt. "Yasmina, ik moet je wat vragen. Sinds dat ik met Nils en de andere in mainstreet zit, vond ik je al leuk. Niet leuk leuk, maar gewoon leuk. Maar sinds een tijdje vind ik je meer dan leuk, ik ben echt wat voor je gaan voelen. En ik weet dat het pas net uit is met Rein, maar ik moet het vragen. Lieve Yasmina, wil jij mijn meisje zijn?" eerst schrik ik een beetje, maar daar zeg ik toch ja. Ik geef hem een knuffel en een kus.
Gelukkig vatte Rein het goed op en vind hij zelf ook weer iemand anders leuk. Je hebt nog een supertijd met alle jongens!

I hope you like xxx

Reageer (2)

  • JustEsmee

    Hee, mag ik er ook eentje?
    Naam: esmee
    Met: Nils
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: rood/bruin haar (ginger), grijs/blauwe ogen, sproeten
    Eigenschappen: lief, verlegen, betrouwbaar, slim, gezellig, gevoel voor humor, zorgzaam, rustig
    Hobby's: zingen, dansen, acteren gitaar en keyboard spelen, lezen, met vrienden afspreken

    Het liefst dat we al (goede) vrienden zijn! : )

    Dankjewel! Liefs

    1 decennium geleden
  • yazzzzzje

    Ja ik wil er wel nog een x maar je mag hem helemaal Zelf verzinnen!!!xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen