"Saar?" vraag ik als een beetje stof uit haar gezicht veeg. Geen reactie. Als ik rond me kijk zie ik dat we op de landingsbaan zijn. Ik neem haar op en begin te lopen. Als ik even heb gelopen ben ik bij de luchthaven. Snel hou ik een taxi aan en geef het adres doos. Gelukkig hebben ik en de jongens een huisje gekocht in New York. Het duurt niet lang voor we bij het huisje zijn. Ik betaal de chauffeur en draag Saartje naar binnen. Voorzichtig leg ik haar op de zetel en leg een dekentje over haar. "Saar wordt alsjeblieft wakker..." zeg ik als ik een beetje haar uit haar gezicht veeg. Zachtjes opent ze haar ogen en hoest. Ik ga snel naar de keuken en haal een glas water. Meteen geef ik het glas aan haar en dorstig drinkt ze het op. "Gaat het?" "Ja, het gaat. Waar zijn we?" "We zijn in het huisje van mij en de jongens, we kunnen hier blijven..." Zachtjes knikt ze en kijkt me aan. "Is er iets?" vraag ik voorzichtig. "Dankjewel! Dankjewel dat je me niet alleen hebt gelaten en me hebt gered!" zegt ze zacht. "Ik laat je nooit alleen! Ik hou superveel van je!" Voorzichtig druk ik mijn lippen op de hare en snel beantwoord ze mijn kus. Langzaam trekt ze terug en zegt. "Ik hou ook van jou!" "Zullen we een film kijken?" Ze knikt en ik loop naar de filmkast. "The Luckey One?" Hevig knikt ze en ik steek de dvd in de speler. Ik ga langs haar zitten en al snel legt ze zich tegen me aan. Ik druk op play en de film begint...

Reageer (2)

  • Hannane

    HAHHA da dagt ik ook x

    1 decennium geleden
  • Big1dfan

    Ze kome, uit een vliegtuigongeluk en moeten niet naar het ziekenhuis? ... Weird... Whatever,
    Snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen