heeee alsjeblieft een reactie?
ik schrijf vanaf de computer en zet ze er bijvoorbeeld een dag later op dan komt de dag dat ik hem maak er bij te staan echt flauw
hahaha

na dat we de film helemaal af hadden gekeken was het wel eens tijd om te gaan slapen. ik ga eerst naar de badkamer riep fien snel. ja hallo en ik dan riep owen. ''jongens kom op hahah we komen allemaal aan de buurt'' zei ik. na dat iedereen in de badkamer is geweest ging ik er maar eens in. ik poetste me tanden en dacht rustig na over nils. wat een leuke lieve jongen. ik borstelde me haar nog even en deed het in een losse vlecht. ik liep terug waar de rest al zag liggen ik keek even in het rond en zag dat fien helemaal in daan was gekropen en daan zijn arm lief om haar middel had gelegd. ik keek verder en zag owen liggen pratend met froukje, ze keken elkaar aan en waren echt 10 cm van elkaar verwijderd. toen kwam ik bij rein en esmee aan ze lagen allebei naar het plafond te staren.op zich wel dicht tegen elkaar aan maar als nog was er een kille wind die vanaf hun kant kwam. ik keek naar nils die me glimlachend aan keek. ''waar kijk je naar?'' ooh ik keek even naar iedereen'' antwoorde ik zijn vraag. nils: " okee kom je dan nu lekker bij mij in bed liggen? ik liep naar hem toe en glimlachend ging ik naast hem liggen en wurmde me in zn armen. ''ik ga slapen nils.'' nils: oke slaap lekker meisje'' en hij gaf me een kus op mn wang. ik viel dromerig in slaap.

Reageer (3)

  • Eva26092001

    Door pleas

    1 decennium geleden
  • Xxnikki

    btw nieuwe aboo !

    1 decennium geleden
  • Xxnikki

    AAAHH VERDEEERR :D xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen