Foto bij Doki Doki Wacu Wacu

dit plaatje komt uit de anime sery waar doki doki wacu wacu ook uit komt!

de meeste van de Cullens keken raar of geergerd toen ze mijn muziek hoorden,maar alice leek hem leuk te vinden,iets waar ik blij om was.toch zette ik hem snel uit en zij tegen de cullens dat ze maar moesten gaan zitten.emmet plofte op de bank en keek me aan."
"yasuko dus?aparte naam!"
"valt wel mee,hier komt hij vaker voor"
"oh,in de VS niet"
"dat geloof ik"
licha kwam binnen,keek de kamer rond en zij tegen me:
"OH!je hebt ze al ontmoet!ik heb carlisle leren kennen in Volterra,ze wilde me bij de Volturi,maar ik wilde dat niet.uiteindelijk haalde hij me over"
"klopt"stemde carilsle in.
ik wilde dat ik meer wist,minder "jong" was.
morgen was het maandag,ik zou dan weer naar school moeten.School,ik vond het nooit leuk om er heen te moeten,maar nu was ik er BANG voor!
wie weet had licha het mis en vermoorde ik mijn beste vriendin,of de leraren,of die pestkop..of wacht!dat zou ik niet erg vinden...
"ahum!"onderbrak edward mijn gedachten,"ik sta niet toe dat je mensen vermoord!ik ga morgen met je mee!"
charlisle keek naar edward en dacht blijkbaar iets,wand edward riep uit:
"OH!was je dat van plan!Alice was al zo vaag!"
"ja,we blijven hier een tijdje"
ooooooooooohhhhh.....een gevoel vaan geluk overspoelde me..vreemt!waarom was ik zo blij dat ze bleven?

Reageer (1)

  • OneRose

    "ahum!"onderbrak edward mijn gedachten,"ik sta niet toe dat je mensen vermoord!ik ga morgen met je mee!" --> geweldig! xD
    de rest ook :)
    supersnel verder :D
    xx (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen