Foto bij 6 Expell

'Alles is Clear, we hebben geen vijanden meer aangetroffen in ons gebied' Waren Wolfpels woorden tegen Zoutster.
'Goed, ik heb nog een opdrachtje voor je, Wolfpels' 'Wat? vroeg Wolfpels, beledigd omdat hij als een leerling werd besproken.
'Girafvlek is net van je zwanger geworden, zorg maar dat ze goed te eten krijgt, een paar vissen kan ze wel gebruiken, denk ik.' lachte de leidster.
Wolfpels ogen glinsterden van plezier. 'Op de patrouille merkten we al dat ze niet echt meekon.'
Goudpoot rolde even met zijn ogen, wanneer hij geirriteerd tegen Donderpoot mauwde: 'over 2 manen lopen er nog zo'n twee Wolfpelsjes rond.
'Ik ga even gaan trainen met Tornadoklauw he, daag!' voegde hij er aan toe.
Plots kwam er een bruingrijze kater naar Donderpoot lopen, gevolgd door Bamboepoot.
'Hallo, donderpoot, avondrood vertelde me dat ze het een beetje te druk had om je vandaag te trainen, ik stel voor of je mee gaat jagen met mij en mijn dochter?
'Is goed!' antwoorde Donderpoot enthousiast. Al Snel schoot hij zich achter een konijn dat snel het bos in rende, wanneer Houtwilg een Vogel uit de lucht viste.
'Voor maar net begonnen te zijn,' hijgde Houtster ' is het al een goed resultaat' 'Dat is zeker dat' lachte Donderpoot, Bamboepoot sloep over de grond, door de aarde, en plots sprong ze in de lucht, ze stortte zich op een eekhoorn die aan de stam van een boom een eikeltje zat op de peuzelen.'mooie vangst!' mauwde Doderpoot. 'Dankjewel, maar Donderpoot, weet je al dat Girafvlek zwanger is? 'Ja, van die Wolfpels dan nog, Zo'n jonge poes met zo'n oude kater! dat is toch niet meer normaal he? 'Ik snap niet wat die Wolfpels van plan, is, ik denk dat bij hij ergens in verband met de LavaClan betrokken is, de laatste tijd zie ik hem vaak bij Zoutster staan, hij zegt dat hij altijd probeert om aan informatie te geraken, die zwarte loebas! Hij wil zelf met de eer gaan lopen, om zo commandant te worden, heb ik hem horen zeggen tegen Girafvlek.' 'Echt?' vroeg Donderpoot aan het mooie poesje. 'Ja' antwoorde ze. 'Als hij jou iets doet, zal ik wel ingrijpen, snorde Donderpoot wanneer hij haar een likje gaf over haar kop.'Hola, leerlingen, wat ruiken jullie? Donderpoot snoof eens met zijn neus.
'Het is een nieuwe geur, is het een... het is een'- 'Das!!!!' riep Bamboepoot uit. "Wauw jij kan goed ruiken!' mauwde Houtwilg. 'Ik ken een lol' klonk het plots, wanneer er een grijsharige kater uit de bosjes kwam stappen. hij glimlachte. 'We jagen hem het AardeClan territorium in.
En zogezegd, zogedaan, achter de grijze kater kwamen Sterkklauw, goudpoot tornadopoot aanlopen. onder leiding van Olifanthart joegen Houtwilg en Sterkklauw de das uit het territory. 'Mooi werk, Zoutster zal blij zijn' lachte Goudpoot, wanneer hij naar Donderpoot liep. 'Bamboepoot loopt zo mooi aan je zijde ;) knipoogde hij. 'Jij moet spreken, Tornadocharmeurtje' snorde de donkere kater terug.
'straks start ik met het uitzoeken wat Wolfpels van plan is, voor die twee kleine hier weer rondlopen moeten we hem ontmaskeren.'
zei de zilveren leerling serieus.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen