Foto bij NEW!!

Niall

ik was uiteindelijk weer in mijn bed gaan liggen om naar de muur te gaan staren. ik hoorde de deur dichtslaan beneden. misschien had ik maar mee moeten gaan. alleen had ik echt de kracht er niet voor. ik beet hard op mijn lip en voelde de warmte van mijn bed. dat was het laatste wat ik nu wilde. ik wilde kou. gewoon de kou.. ik probeerde mezelf die kou voor te stellen. het lukte een klein beetje. ik voelde een beetje kou door de kamer gaan. de leegte die door mijn kamer rondzweefde werd gevult door een tik op het glas. misschien gewoon een vogel die zijn huisje kwijt was. het getik werd harder en harder. ineens begon mij het toch zo erg te irriteren dat ik opstond en naar het raam slenterde. hoe kon dat getik mij zo erg irriteren?! ik keek door het raam maar zag niets. fuck dit betekend dus dat ik het raam open moest doen en weer dicht. zoveel werk voor niets! ik schoof het raam open en begon er half uit te hangen. de koude lucht deed mijn gezicht best goed. ik voelde een paar lippen ineens tegen die van mij. what the-. mijn ogen schoten meteen open. ik staarde recht in iemands gekleurde ogen. "ik zei toch dat ik je niet achterliet." hoorde ik. "Sky?!" vroeg ik vaag. meet geshockerd. "ik zie niemand anders hier." zei ze en duwde mij naar binnen. "voor je het nog een keer gaat vragen. ik ben het echt. de contact lezen hebben gewerkt. Noa is snel terug en dit ik over een paar dagen allemaal over-." ratelde Sky snel achter elkaar. misschien ging ze wel een beetje te snel.. "waarom kom je niet even naar binnen?" vroeg ik tussen haar zinnen door. "Niall! ik kan niet naar binnen komen! Duncan denkt dat ik alleen maar ga eten!" verdedigde ze meteen. ik greep haar armen en trok haar naar binnen. "dan doe je dat." zei ik en duwde mijn raam dicht. "Niall je weet dat ik-." ik duwde Sky tegen de muur en drukte mijn lippen tegen haar nek. "Niall stop met huilen!" hoorde ik Sky zeggen. ik moest het vragen! moest het gewoon weten! "Noa gaat Liam veranderen of niet?" vroeg ik. "Duncan komt hierheen. niet om Levi te halen, maar om Liam aan stukken te trekken." zei Sky zacht. Liam zou veranderd worden? maar wat-. "wat nou als ze merken dat Liam anders is en mij aan stukken scheuren?" vroeg ik. ik zag Sky naar de grond kijken. "ik had daar nog niet aan gedacht."

ze zakte op de grond en staarde voor zich uit. ik liep naar mijn bed en ging daar op zitten. "misschien heb ik geen andere keuzen meer." hoorde ik. Sky liep mijn kant op en ging naast mij zitten. "maar je kan niet lang blijven." ze keek mijn kant op. "ik verzin wel iets! Duncan trapt overal in en Samuel is te dom om er iets bij te denken. ik blijf gewoon hier." ratelde ze door elkaar. ze keek mij alleen maar bezorgt aan. "als jij hier bent maakt mij niets meer uit. hopelijk duurt het niet te lang." ik beet hard op mijn onderlip. "het is net als slapen. ik ben hier als je slaapt en als je wakker word." ik knikte en ging iets verder op het bed zitten. Sky kwam voor mij zitten en beet in haar pols. zo snel als ik kon greep ik Sky haar pols en zette die tegen mijn lippen aan. het bloed goot met hoge snelheid door mijn keel. niet dat het slecht smaakte. het was opzich best goed, maar de gedachten dat Sky misschien mijn nek kon breken schoot ineens door mijn hoofd. Sky trok haar arm terug en keek mij aan. "ik ga dat echt niet doen. dat zou ik nooit met jou doen!" zei ze en sloeg haar armen om mij heen. "nou je hebt de kracht ervoor en het is makkelijk-." "nee ik doe het niet op een makkelijke manier." zei ze snel en duwde mij plat op bed. ik voelde haar lippen tegen die van mij terwijl haar handen onder mijn shirt kropen. ik voelde mijn shirt over mijn hoofd verdwijnen. "de moeilijke manier klink wel goed!" siste ik tussen mijn tanden. "mooi zo." ik voelde Sky haar lippen in mijn nek. "de moeilijke manier doe ik alleen maar omdat ik van je hou mofo." zei ze voor ik haar tanden in mijn huid voelde. ik probeerde niet te gaan schreeuwen. het was niet makkelijk om het in te houden, maar ik wist dat het minder erg ging worden. na een tijdje voelde ik de pijn weggaan en veranderen in het best gevoel ooit. Sky haar hand vond haar weg naar mijn haar. ik wilde haar eigenlijk tegenhouden, maar wist zelf ook wel dat dat niet ging werken. ik zag langzaam zwarte vlekken in mijn zicht komen. ik begon langzaam licht in mijn hoofd te worden. "sweet dreams Nialler." hoorde ik Sky zeggen. "i love you too." zei ik snel voor ik niets meer kon zien. alles begon zwart te worden... see you on the other side..


(A/N) BLOODSUCKERS NEW STORY!!!!!Locked by vampire's with beanie's FT. Louis & Niall VAMPIRE! GEMAAKT VOOR @CelinexLouis !! xoxo!

Reageer (2)

  • BloodySky

    aaaah VERDER (H)
    LOVE IT TOO FREAKING DAMN MUCH!!!!
    Ik ga ook de andere story lezen :)

    1 decennium geleden
  • CelinexLouis

    Snel verderr! En ook bij je nieuwe story ;D x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen