Foto bij 14. My first evening there

Deze namiddag ga ik naar de One Direction film ;D
Zelf ben ik geen directioner, maar een vriendin die het wel is vroeg me mee. Ik zie het echt helemaal zitten, het lijkt me echt een hele beleving. Ik had me sowieso al voorgenomen dat ik die film zou gaan bekijken. Het is toch iets dat je niet mag laten voorbij gaan vind ik :)

Hier nog een stukje, veel leesplezier ;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Spaceless

    ben er voor je :( ♥ en ooh, de film was geweldig he! bedankt dat je erbij was! xx

    1 decennium geleden
  • Newa

    Ik vind echt dat je prachtig kan schrijven, en dat van die sneeuw snap ik, in de winter moet ik een uur over een slecht of helemaal niet gestrooide weg fietsen, dat is best lastig, en daar erger ik me dan ook dood aan, maar ijs vind ik echt fantastisch, want dat betekent dat we weer kunnen schaatsen!!!
    succes met schrijven, ik vind het echt dapper van je dat je dit allemaal opschrijft

    1 decennium geleden
  • AppelBloesem

    Kudo, ik vind het echt mooi dat je het zo verwoord en zoals de andere al zeiden is wat je meemaakt vrij heftig(flower) Dus heel veel sterkte! En natuurlijk plezier als je naar de film gaat(Y)

    1 decennium geleden
  • clearbluewater

    Jeez..

    1 decennium geleden
  • Sophietjuh99

    Dit verhaal is zo heftig... Elke keer vraag ik me af hoe het kan gebeuren...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen