Deze imagine is voor xxxKatexxx!
I hope you like xxx

Jij en Owen zijn al sinds de middelbare school beste vrienden. Het is de laatste schooldag voor de zomervakantie en hebt je laatste lesuur. De leraar zei: " Jullie mogen iets voor jezelf doen, ik moet even iets overleggen" . Je zit naast Owen en jullie beginnen over de vakantie te praten. Het blijkt dat jullie allebij geen vakantieplannen hebben. Jullie blijven nog even doorpraten tot dat de leraar weer de klas in komt. Hij zegt: " Jullie mogen naar huis toe gaan!! Fijne vakantie iedereen". En iedereen pakt snel hun spullen en rennen naar beneden om te kunnen genieten van hun vakantie. Jij en Owen pakken rustig in en als jullie klaar zijn is iedereen al weg. Jij en Owen spreken af bij Owen en fietsen naar zijn huis. Als jullie daar aankomen gaan jullie gezellig met de moeder van Owen praten over de vakantie. Dan zegt de Moeder van Owen: " En Kate ga jij nog wat leuks doen in de vakantie??" Nee helaas niet zegt Kate. Dan zegt de moeder van Owen opeens:" Waarom gaan jullie niet gezellig met z'n 2en een paar dagen kamperen? Dat is super leuk! " Owen en Kate zijn meteen helemaal enthousiast. Kate zegt:" Ik ga snel m'n moeder bellen als mag!"

*1 week later*

" Jha ik ben zo blij dat ik mocht van mijn moeder!! Dit wordt echt de leukste vakantie ooit! " zegt Kate. De moeder van Owen brengt jullie met de auto naar de plek waar jullie gaan kamperen. Kate en Owen zijn aangekomen bij de plaats waar ze gaan kamperen, jullie hebben een prachtig uitzicht. Dan zegt de moeder van Owen:" Ik kom jullie over een paar dagen weer ophalen, veel plezier!"
Jullie zwaaien samen de moeder van Owen nog even uit en als ze uit het zicht verdwenen is gaan jullie beginnen met jullie tent op te zetten.

*20 minuten later*
"hehe eindelijk staat de tent!" zegt Owen. hahaha je begint te lachen. Dan zeg je:" kom je Owen dan gaan we even rond lopen en gaan we daarna even eten bij die eettent waar we langs reden op de heenweg." Okkee zegt Owen, Ik kom er aan! Jullie lopen door het bos en komen na een paar minuten bij de eettent aan. Als jullie het eten op hebben is het al een beetje donker. Je bent een beetje bang en dat ziet Owen. Owen gaat dicht tegen je aan lopen en zegt:" Ik ben bij je hoor je hoeft niet bang te zijn" en hij houd je stevig tegen zich aangedrukt. Als jullie weer bij jullie tent zijn zegt Owen:" Kom je, dan gaan we even van het uitzicht genieten". Jullie gaan dicht tegen elkaar aan zitten want het is inmiddels best wel koud geworden. Dan draait Owen zich opeens om naar jouw en zegt:" Lieve Kate, Ik vind jouw al heel lang leuk. Al vanaf het moment dat ik je voor het eerst zag. Ik kan deze vraag niet langer uitstellen. Lieve Kate, zou jij mijn meisje willen zijn?" Even is het stil maar dan geef je Owen een knuffel en zegt:" Dat is zo lief wat je allemaal zei! Ik vond jouw ook al heel lang leuk. Tuurlijk wil ik jouw meisje zijn!!" Allebei zijn jullie heel blij en dan precies op het moment dat de zon onder gaat. Zoenen jullie en gaan nog even gezellig praten dan gaan jullie naar je tent en gaan jullie slapen.
De vakantie word nog heel gezellig!

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    Echt heel erg bedankt ik vind hem geweldig.
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen