ik word wakker in een ziekenhuis bedje. ik spring recht tot ik weer naar benden geduwd word ik zag de directeur naast mij zitten rustig rustig. je had een te lage bloedsuikergehalte. waarschijnlijk omdat je niets had gegeten vanmorgen in ieder geval hier is je lunch. een dienstmeisje kwam met een grote kom macaroni en een grote beker cola en als dessert een stukje chocolade taart. ik begin te verwateren en vanaf de plateau men bed raakt ga ik ten aanval. ze nemen dan men bloeddruk nog eens af en dan mocht ik vertrekken. ik ga naar men kamer en ik zet me voor men bureautje. ik begin aan men huiswerk. daar was ik al een tijdje mee zoet. toen ik het eindelijk af had ga ik naar buiten op het balkon zit een bankje met kussens ik zet me op het bankje ik kijk hoe de zon verdwijnt onder de bomen. dan leg ik me neer en ik wacht tot ik de eerste ster zie. ineens zag ik het de eerste ster hij was zo mooi. na een paar uur naar de sterren staren zie ik een vallende ster. yes! ik mag een wens doen. ik wens ik wens... dat ik men verleden kon herinneren. ik doe men ogen weer open en ik zie dat die eerste ster da ik had gezien helemaal oplichtte. en dan zag ik het men verleden. ik zie men geboorte en de shock op iedereen hun gezichten toen ze mij zagen. ik werd in een couveuse gebracht. dan word ik geflits in een kasteel. ik zie men ouders wenen. en ze steken een mes door hun hart. ik weende niet eens. ik bleef gewoon rustig starend naar men dood bebloede ouders. dan word ik geflitst naar een onbekend huis. waar ik werd geslagen amper eten kreeg en elke nacht huilend in slaap viel. dan komt de politie binnen en dan flits ik in een psychiatrie binnen. waar ik therapieën onderging waardoor als laatste ook shocktherapie waardoor ik zonder herinneringen in een weeshuis word geplaatst. ik schrik wakker en ik zie de sterrenhemel voor mij. ik kan alles weer herinneren. van mijn geboorte tot nu. ik ga naar de badkamer en ik poets men tanden en ik val in slaap op men bed. de volgende dag word ik wakker. en ik kleed me aan en ik ga naar de eetzaal. ineens zie ik iedereen op rijtjes staan 'huh?' denk ik bij mezelf en de leerkracht zegt doe je kleding maar uit behalve je ondergoed het is een lichamelijk onderzoek vandaag. ik trek men kleren uit en ik zie iedereen naar me staren ik kijk in de spiegel en ik zie dat ik heel wat vermagerd ben je kan letterlijk men ribben tellen. de leerkracht roept af 'aya! kom ik moet je meten ok je bent 1m 52 schrijf dat maar op je affiche ik krijg een papier en ik schrijf bij lengte 1m52 'volg mij' zegt ze als volgt en ze gaat naar de weegschaal euhm 34 kg dus je BMI is 14,7 dat schrijf ik op men affiche en ze zegt 'duid ondergewicht aan' dus ik duid dat aan dan pakt ze me mee naar een stoel en ze prikt bloed je hebt 0+ en voor de rest is je bloed prima. dat duis ik ook aan. dan moet ik weer rechtstaan. en geeft ze me een potje en ze zegt ' plas hierin en geef het aan mij. dus ik ga naar het toilet en ik plas in het potje dan ga ik terug en ik geef het aan haar alcohol en drugs gehalten zijn goed je bent clean. dat schrijf ik op en ze vraagt naar mijn affiche. ze schrijft erop 'psychologische hulp nodig eerste afspraak met Annelies roulette morgen om 14.00.' ik ga naar de eettafel en ik eet mijn ontbijt op dan zat ik de hele dag in de serres e planten te verzorgen en als ik in de avond naar men kamer ga dan ga ik rechtstreeks naar de badkamer en ik laat het bad lopen. ik trek men kleren uit en ik draai de kraan dicht ik stap in bad en ik leg me neer. ik sluit men ogen. en val inslaap. ik word terug wakker en het water ziet bloedrood ik kijk naar men polsen.en ik zie dat ik helemaal men polsen heb open gekrabd. ik spring uit bad en ik windel een handdoek rond mijn lichaam ik doe een kastje open en ik zie een verband doos ik doe hem open en ik pak ontsmettingsmiddel en verband ik giet het erop en ik windel men polsen met het verband. ik trek men pyjama aan en ik val in slaap op men bed.

Reageer (1)

  • iluffood

    aahww mooi!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen