Mijn eerste dag school zit er weer op, het was een introductie dag dus had nog even tijd om weer te schrijven. Maar ik ga nu CSI kijken! Ik probeer zo snel mogelijk weer te schrijven, ik begin er echt plezier in te krijgen :D

XX iris

Kom zegt Daan dan gaan we naar de rest toe. Hand in hand lopen we richting de kantine waar Mike met Kate zitten te praten. Vragend kijken ze ons aan en? Glimlachend kijk ik naar Daan die vol trots zegt we zijn een stel. Waarna ik hem een kusje op zijn wang geef. Eentje maar zegt Daan plagend en kust me op mijn mond. Ahw hoor ik Kate roepen. Hoho niet te klef, denk aan ons zegt Mike er snel achteraan. Wacht maar tot jij een vriendin hebt zullen we ook eens zo terug doen. Lachend lopen we met z'n allen terug naar de caravan. Zozo kijk eens aan het nieuwste stelletje roept de vader van Daan. Jaja en dan zeggen dat ze gewoon vrienden worden doet mijn vader er nog een schepje boven op. Wacht hoe weten jullie dat wij een stel zijn Daan. Iedereen kijkt naar Mike, tja jullie bleven zolang weg dus toen dacht ik laat ik ze maar alvast gaan inlichten. Nou bedankt dan maar zeg ik. Ach Emma niet zo flauw doen zegt mijn moeder we zijn hartstikke blij voor jullie en geeft mij en Daan een kus op de wang. Zeker weten bemoeit nu ook de moeder van Daan zich ermee, Welkom in de familie zegt ze blij. Dank je zeg ik verlegen. Waar zijn Katy, Jorn en Sam eigenlijk? Die doen binnen een spelletje. Oke trouwens dit is Kate een vriendin van me, maar wij gaan nu ook naar binnen met dat spel mee doen want niemand wint van mij.

Emma, Katy, Mike komen jullie we gaan naar onze eigen caravan roept mijn vader. Met tegenzin spring ik van Daan zijn schoot af. Ik loop wel even mee zegt Daan. Ahw hoeft niet hoor ik kan dan wel overal verdwalen de weg van de buren naar de caravan weet ik echt wel. Oke doe je voorzichtig en Katy pas goed op haar zorg dat ze niet met vreemden mee gaat. Ik denk dat dat wel goed komt zegt Katy lachend. Jorn, Sam jullie hebben echt zo'n geluk dat jullie niet bij een verliefd iemand in hoeven te slapen. Dit wordt voor mij weer de hele nacht 'Oh ik mis Daan zo' aanhoren zegt Katy met een hoog stemmetje. Wat slaap jij alleen in een tent vraag ik aan Daan. Ja ik paste niet meer bij Jorn en Sam in dus kreeg ik een eigen zegt Daan bloed serieus. Emma kom we moet nu echt gaan zegt Mike. Snel druk ik nog een kus bij Daan op de wang en ren vervolgens naar onze eigen caravan toe.

Het is inmiddels 2 uur 's nachts en nog lig ik wakker. Katy had gelijk ik mis Daan inderdaad nu al. Zou hij eigenlijk al slapen? Ik pak mijn mobiel maar terwijl ik hem pak begint hij te trillen, ik heb een nieuw app bericht van Daan. Mijn hart gaat sneller bonzen als ik hem open maak. Can't sleep miss you. Ahw dat is zo lief denk ik en stuur terug miss you to. Binnen no time heb ik alweer antwoord. Oke zo gaan we dus echt niet in slaap vallen. Haha nee en morgen zeker heel moe. Kom anders naar mij toe dan kun je bij mij slapen. Ik kijk naar Katy die rustig ligt te slapen. Voorzichtig doe ik de rits van de tent open en loop richting de blauwe tent naast me. Ik doe de rits van zijn tent open en fluister voorzichtig Daan waar ben je. Daan draait zich om glimlacht naar me en zegt ben je er al? Ik grinnik en zeg onze tenten staan naast elkaar. Waar wacht je op zegt Daan. Ik kijk hem niet begrijpend aan. Je mag heus wel naast me komen liggen hoor. Ik kruip naast Daan die meteen zijn armen en een deken over mij heen slaat. Dan kunnen we nu eindelijk slapen fluistert Daan in mijn oor terwijl hij een kus op mijn hoofd drukt.

Reageer (2)

  • Xxnikki

    gewoon TE cute dit, echt superleuk !

    xx

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    ZO schattig
    XXX
    Snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen