Vanuit Laura:
We gingen eerst naar de kantine. Ik: Dit is dus de kantine. Daan: Haha dat dacht ik al. Daan trok me mee naar een bankje. Daan: Weetje deze school is al mooi genoeg omdat jij bij me bent. Ik: Aahw meen je dat? Daan: Ja tuurlijk! Je bent het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien. Ik: Haha ja vast, ik geloof je niet. Daan pakt mijn handen vast en zegt: Hopelijk nu wel. En hij zoent me. Mijn hart gaat te keer. OMG Daan kan echt zo goed zoenen!! Daan haalt zijn lippen van de mijne af en zegt: Geloof je me nu wel? Ik begin te blozen. Ik: Eeuh ja denk het wel. Daan: Gelukkig maar. Daan staat op en trekt me omhoog. Daan: Zullen we verder gaan? Ik: Haha, ja is goed. We lopen door de gangen en ik laat nog wat dingen zien. Ik: Zullen we nog even naar het computer lokaal gaan? Meneer Lotgerink geef altijd snoep als je daar komt. Daan: Oh lekker ik krijg namelijk al iets honger. Hoe laat begint de pauze? En zeg geen duizend want dat is gewoon niet grappig. Ik: Haha als de bel zo gaat. Wees maar niet bang hoor ik heb geen droge humor. Daan: Ooh gelukkig maar. Hij keek me in mijn ogen en glimlachte. Ik lach terug. Wouw zijn ogen zijn echt zo mooi. We stonden voor het computer lokaal en meneer Lotgerink kwam er net aan lopen. Meneer Lotgerink: Stoor ik? Ik: Nee hoor we wouden net even naar u toe gaan. Daan is hier nieuw en ik leid hem even rond door de school. Meneer Lotgerink: Ooh kom maar even mee ik heb wel wat voor jullie. Ik heb nog een bueno in mijn kast liggen wel delen he. Hij geeft hem aan Daan met een knipoog. Daan: Dank u. Zullen we zeker doen. Ik: Nou wij gaan weer doei meneer. Meneer Lotgerink: Doei, eetsmakelijk. Enee Daan pas goed op haar he. Daan: Zou ik doe meneer. Doei! Daan pakt mijn hand en we lopen het lokaal uit. Tringg!!! Dat is de bel dus we hebben pauze. Daan maakt de bueno open. Er zitten 2 repen in dus dat is makkelijk te verdelen. We zitten helemaal alleen dus kunnen we gewoon rustig praten. We eten een boterham en de bueno op en drinken nog wat. Daan: Waarom heb je eigenlijk een shirt met lange mouwen aan het is super lekker weer buiten. Ik: Eeuh leg ik vanmiddag wel uit. De pauze is voorbij en we lopen naar het lokaal. Ik zit de rest van de dag naar Daan. We hebben veel lol samen en we worden er ook bijna uitgestuurd. Eindelijk is ons laatste uur afgelopen. we pakken onze jassen en fietsen naar Daan's huis.

sorry dat het elke x zo lang duurt voor volgende part ik ga proberen meer te schrijven xx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen