Alles gaat zo snel...
Emma komt naar mij toe gerend. We fietzen samen naar de stad, die is heel erg dichtbij onze school. We hebben zo een zin in dat concert! Dan gaan we elke kleding winkel binnen die we zien. Het winkellen duurde wel 3 uur! Toen ik naar mijn fiets liep zag ik dat er een meisje in een klein steegje in elkaar werd geslachen. Ik kon het niet aanzien, Emma zag het ook en zei Britt hou je erbuiten dat zijn jou zaken niet! Ik keek haar neidig aan en liep het steegje in en Riep Heey! Wat moet dat! De 2 jongens keken elkaar aan en begonnen te lachen. Toen liep er eentje naar mij toe en zei je kan maar beter weg gaan en doen alsof je niks gezien hebt! Toen gaf ik hem een trap in zijn maag en rende naar het meisje. Emma rende naar mij toe, de jongen greep Emma vast en trok een mes tegen haar keel. Ik keek doodsbang naar de jongen en werd razend. Toen kreeg ik een stomp in mijn maag. en Emma ook. Toen rende de jongens lachend weg. Ik hielp Emma opstaan en vroeg of het ging. Ze zecht niks ze lijkt wel een zombie!zo erg is ze geschrokken. Ik liep naar het meisje en vroeg of het met haar ging. Ze zei ja en bedankt. Toen begon ze weg te rennen. Emma en ik lopen naar onse fietsen. We fietsen zo snel we kunnen naar huis. We gingen eten huiswerk maken en toen naar bed. De dagen vliegen voorbij. Het meisje bleek een wees te zijn en ze heet Agnes. Onse ouders willen haar graag adopteren dus hebben we vanaf vanavond een zusje. Daar zijn we heel erg blij om. Emma, Britt! Ja we komen! Toen Emma en ik naar beneden kwamen stormen zien we Agnes in de woonkamer zitten, Emma rende naar haar toe en gaf haar een knuffel, ik volgede haar. De weken vliegen voorbij we zijn ook heel erg gelukkig met zijn vijven. We kunnen goed met Agnes overweg en lachen ook heel veel samen. Nog maar 2 dagen en dan is het concert! We zijn zo blij! We hebben Agnes beloofd stukjes van het concert te filmen. We hadden vandaag weer school dus zoals gewoonlijk ben ik daar met Emma heen gefietst. En toen botste ik met mijn fiets tegen een super knappe jongen die rijd ook op zijn fiets en het is liefde op het eerste gezicht... We hebben die zelfde avond een afspraakje, mijn dag kan niet meer stuk. Na school fietsen Emma en ik terug naar huis, ik ren gelijk naar boven om mezelf op te maken en wat leuks aan te trekken. Dan hoor ik de deurbel en ga ik naar beneden dat is hem! Ik doe zo charmant mogelijk de deur open en ja hoor daar staat hij zegt wat zie je er prachtig uit. dan stap ik bij hem achterop de motor, we rijden naar een klein gezellig restaurantje daar gaan we heerlijk eten. Ik bedankte hem voor het eten, toen zei hij kom we pakken nog een filmpje, dus wij naar de film. Na de film zet hij mij thuis af. En ik bedank hem voor de geweldige avond, en dan komen onse hoofden langzaam dichterbij ik denk, oh help! mijn eerste kus! Toen raakte onse lippen elkaar. het was geweldig! Ik geef hem mijn nummer en hij mij de zijne en hij vraagt of ik iets met hem wil. En ik zeg natuurlijk gelijk ja. Dan geef ik hem nog een kus en loop naar binnen. Ik ben helemaal in de wolken! Emma had alles gezien, ze was zo benieuwd dus ik moest alles vertellen. Het was al laat en ik ga maar slapen. Ik ga dromen... over... Jeason...
Er zijn nog geen reacties.