Foto bij Alweer Nils alweer???

Daan P.O.V.:

Ik kijk naar Nils en Marit. Kate is er nog niet en daar heeft hij nu geluk mee. Al vraag ik me af waar ze nu is. 'Nils waar ben je mee bezig' vraag ik als ik de deur open doe. 'Daan het is niet zoals het leek'. 'Nee hoor jij zat daar echt niet net te zoenen met Marit de enigen vriendin van mijn zusje' zeg ik woedend. 'Nee Daan ik kuste hem ik wist niet dat hij iemand leuk vond en ik vind hem wel leuk dus kuste ik hem maar dat was dom wat nu is Kate vast boos' zegt Marit beschaamd. 'Kate is er niet' zeg ik. 'Wat hoe ze zou hier toch heen gaan' vraagt Marit verwart. 'Hoe weet ik nu waar zie is en kom die auto uit'. 'Ja ik wil wel maar ik kan niet er zit iemand nog steeds op mijn schoot'. 'Ik ga er al van af' zegt Marit maar blijft zitten. 'Moet ik helpen' vraagt Dina die achter me staat met de rest van de groep. 'Nee' zegt ze en staat snel op. Ook Nils komt snel de auto uit. Ik draai me om maar voel ogen op mijn rug branden. Ik kijk achter om en zij een vage schim in de boom tegen over ons huis.

Reageer (1)

  • Louisslovee

    Het zit kate allemaal niet echt mee :(
    Wel super leuk verhaal! Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen