Foto bij vijf.

damn, just read it. (:

‘Kom, we gaan naar de glijbaan!’ gil je naar Emily, en ze rent naar je toe. Samen huppelen jullie de trap van de glijbaan op, wat best moeilijk gaat trouwens. Je glijdt van de glijbaan af, met Emily achter je. ‘JIPPIEE’ gil je uit. Je vond de speeltuin altijd al 1 van de leukste plekken in de buurt. Er is altijd wel wat te doen.
Na een tijdje zijn jullie de speeltuin weer zat, en gaan wat anders doen. ‘Zullen we naar mijn huis?’ vraag je aan Emily. Ze vindt het goed, en jullie lopen een tijdje, totdat je aangekomen bent bij ‘Huize Kaulitz’. Je doet de deur open, en gooit je jas op de grond, want ja, je kan dus nogsteeds niet bij die hoge kapstok. Emily hangt hem wel gewoon op. Jullie lopen dan dus verder de kamer in, en daar zie je Tom tv kijken. ‘Hoi’ zegt hij tegen jou en Emily. Jullie begroetten hem ook, en lopen naar boven. Naar de kamer van jou en Tom. ‘Zullen we ons gaan verkleden?’ vraagt Emily aan je, als ze de verkleedmand ziet staan. ‘Ja, oke!’ zeg je blij, want je vindt het altijd leuk om je te verkleden. Je pakt een cape uit de mand, en doet hem om. Er zit een hoge kraag op. ‘Nu ben ik een vampieeeeer!’ schreeuw je lachend. ‘Haha, ik wordt eenehm, een heks!’ gilt Emily, terwijl ze een mooie zwarte jurk en een punthoed uit de mand haalt.
Na ongeveer een uurtje wordt Emily door haar moeder opgehaald. Je loopt naar beneden de trap af, en je ziet dat Tom nogsteeds tv aan het kijken is. Het is tijd dat ik weer iets met hem ga doen, denk je, en je gaat naast hem zitten.

Misschien plaats ik vandaag nog een deel.
Ik zie wel. (:

reactions?

Reageer (3)

  • BillxLiefde

    Awsome!!
    Neem abo...
    x

    1 decennium geleden
  • xNOISE

    Ja, als het goed is wel. :')
    En anders zijn he 2 koele kindjes. (:

    1 decennium geleden
  • THx1993

    Leukk..:D
    Thnx...voor de melding..;)
    Zijn dat echt bill en tom op de foto??...

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen