Zo nog maar even een hoofdstukje denk dat ik morgen geen tijd hem dus vandaag maar twee.

Ik kijk in de mooie blauwe ogen van Daan en denk ja ik kan nu onmogelijk niet naar je luisteren. Oke vertel maar zeg ik. Kom mee fluistert Daan in mijn oor terwijl hij mijn hand pakt en naar voren loopt. Deze mensen in die tent hoeven niet mee te genieten. Ik grinnik zachtjes en kijk terug naar Daan. Pfff het gaat nog heel wat worden om hem te vergeten denk ik. We lopen terug naar het riviertje en Daan laat zijn voeten in het water zakken ik volg zijn voorbeeld en dan begint Daan opnieuw met zijn verhaal. Ik hoorde van Kate dat je verliefd was op een jongen maar dat die jou niet ziet staan. Klopt dat ? Ik slik moeizaam en knik. Ik kijk naar Daan die me glimlachend aan kijkt. Weet je Emma volgens mij is Kate niet zo'n betrouwbare bron. Vragend kijk ik hem aan waarna hij verder gaat met zijn verhaal. Kijk Kate zei dat ik een vriendin had maar dat is helemaal niet zo. Ik ben verliefd op een heel leuk, lief, aardig en knap meisje maar ik dacht dat ik geen kans maakte bij haar aangezien ze me een beetje ontloopt. Dus heb ik toen naar Owen voor advies gebeld. Die vertelde dat ze morgen wel langs zouden komen om me te helpen. Maar Nils vroeg wat ik tegen haar wou zeggen dus toen zei ik, Ik hou van je. Kate heeft mijn hele gesprek verkeert opgevat en dit vervolgens aan jou doorvertelt. Kate heeft trouwens wel meer verkeerd zegt Daan met een grote glimlach op zijn gezicht. Die jongen waar jij verliefd op bent die is ook verliefd op jou. Langzaam buigt Daan voorover en dan raken zijn lippen de mijne. Ik sla mijn armen om zijn nek en Daan legt zijn armen om mijn heupen. Weet je Emma ik hou echt van je fluistert Daan in mijn oor. Ik heb geen tijd om iets terug te zeggen want Daan begint me alweer te kussen. Wat ik met alle liefde beantwoordt. Na 5 minuten haal ik mijn lippen van de zijne en zeg ik hou ook van jou Daan. Heb je het koud zegt Daan met zijn blik gericht op mijn armen waar kippenvel opstaat. Ja een beetje zeg ik waarna Daan me in zijn armen op schoot trekt en me opnieuw begint te kussen. Beter zo vraagt Daan met een scheef lachje. Veel beter zeg ik en ik druk mijn lippen weer op de zijne.

Reageer (2)

  • 1DandMSlove

    zo cute hihi snel verder! X

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    Zo schattig en in het echt had ik het ook zo gedaan wat Kate deed dan dus goed gedaan.
    Snel veder
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen