vanaf nu schrijf ik weer gewoon vanuit Emma. Ik ga waarschijnlijk wel minder schrijven de aankomende tijd want ook ik moet morgen weer naar school. Ik ga naar 4 Havo dus dat wordt hard werken. Onze school heeft zo'n speciaal systeem dat je van 8 tot half 5 op school zit en al je huiswerk af hebt. Maar dat moet ik nog even afwachten hoe dat uitpakt. In ieder geval probeer ik nog zoveel mogelijk te schrijven

Het is trouwens wel een kort hoofdstuk maar ik probeer vanavond nog een.

Xxx iris

Huilend kijk ik naar het water voor me. Geen idee hoe lang ik hier al zit het zou een minuut kunnen zijn maar ook een uur. Ik denk aan de heen reis toen Daan samen met zijn broertjes in de auto liedjes zat te zingen. Ik had geen idee dat hij DE Daan van Mainstreet was. Maar ik vond hem wel al meteen leuk. En toen hij mijn hand pakte om me terug te leiden naar de caravan was ik meteen smoorverliefd. Stom natuurlijk want wie maakt er nu kans bij zo'n populaire jongen. Kirsten zou me zeker weten uitlachen als ik terug van vakantie was. Ik weet al precies wat ze gaat zeggen 'Die jongen heeft honderden fans achter zich aan lopen en dan dacht jij dat je kans maakte. Dan hoor ik opeens iemand achter me naar me toe lopen. Met mijn blik op het water gericht snauw ik terug Kate ik zei toch dat je me alleen moest laten. Ehm weet je het zeker hoor ik een jongensstem achter me. Ik kijk snel om en ja hoor dat kan er ook nog wel bij . Daar staat niet Kate maar Daan. Daan komt naar me toe lopen en gaat zwijgend naast me zitten. Na ongeveer 5 minuten begint hij te praten.Weet je Emma Kate vertelde me dat........... Wat heeft Kate aan Daan door verteld dat ik hem leuk vindt, net op het punt dat ik weet dat ik geen kans maak denk ik woedend. Snel sta ik op en ren weg. Maar Daan komt achter me aan. Ik ren een paar steegjes in net als de dag dat we op de camping aankwamen. Alleen weet ik nu dat niet een moordenaar maar de jongen waar ik van hou achter me aanrent. Emma wacht nou! schreeuwt Daan naar me. Ik draai me om en zeg waarom zou ik moeten wachten dan. Kijk ik moet je iets vertellen zegt Daan. Ja hoor nu komt het denk ik hij heeft een vriendin en ziet mij maar gewoon als een goede vriend. En trouwens ik weet zeker dat jij de weg toch niet terug kan vinden grijnst Daan naar me. Jij kent de weg nog niet eens naar de wc. Laat staan vanaf hier naar de caravan. Ach wat weet jij daar nu van zeg ik terug. Ga toch lekker je vriendin bellen dan maak je tenminste nog 1 iemand blij. Daan pakt mijn hand, kijkt me in de ogen en zegt Emma je moet nu echt heel goed naar me luisteren.

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    Dit is zo leuk snel veder
    xx
    I love this story

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen