Foto bij Het kamermeisje

Het kamermeisje van het hotel staat opeens in de kamer van Mcfly.

'...'
'Ja, wat kom je hier doen?', vraagt Danny, een beetje boos.
'Nou, ik heb een lunch voor jullie gemaakt...', zegt ze op bijna fluisterende toon.
'Ok, dankje.' Danny loopt op haar af en pakt het dienblad aan. Maar bij het aanpakken raken zijn handen de hare. Hij kijkt omhoog, het meisje is helemaal rood. Zelf voelt ie dat ie ook een kleurtje krijgt. 'Dankje.' en hij loopt weer terug.
'Wacht!', zegt het meisje. Danny draait zich om. 'Mag ik aaaaaaaaaaaalsjeblieft een handtekening? Ik ben zooo ontzettend fan' zegt ze, helemaal opgewonden, 'en ik wil jullie al zooo lang een keer ontmoeten, en ik had noooit durven dromen dat dit zou gebeuren,, en ik ben zooo hyper!!'
'Ok dan, wil je hem op je arm?' Danny pakt een stift, en loopt naar het meisje toe. 'Hoe heet je?'
'Sara' zegt ze zacht.
Danny schrijft: voor sara, xx danny. (:
Nu is sara helemáál rood. Ze loopt terug naar de deur, zegt nog een keer dat ze het helemaal geweldig vind, bedankt nog een keer, en doet de deur open. Ze hoort de jongens fluisteren. Ze wilt net de deur achter zich dichtdoen, maar dan hoort ze de stem van Harry: 'Sara! Wacht!'

Reageer (1)

  • Saarwasdaar

    YYYYESS!! plies, ga verder!! AIM IN LUF WIT DIS STORIE!! (ik kan goed Engels he??) (H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen