Foto bij 13. Help comes

Vanaf hier wordt het een lastige periode. Ik word opgenomen, dit ligt ook heel gevoelig om te schrijven. Deze periode zal ik ook nog in volgende hoofdstukken grondig beschrijven.
Dit hoofdstuk is nog best positief :)

Btw, Ik ben superblij met mijn 9 abbo's! Dank jullie wel lieve volgertjes, dit geeft me goede moed

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • LaDispute

    Wow wat heftig. Je hebt er 1 abo bij

    1 decennium geleden
  • Spaceless

    Prachtige meid, ik blijf het zo moedig van je vinden dat je dit deelt met anderen, en kijk wat voor een super reacties die je iedere keer krijgt van mensen die respect voor je hebben. (H)
    Je weet dat ik er voor je ben hé, morgen zien we elkaar terug :)
    Miss you a lot! xx

    1 decennium geleden
  • Vanitas

    RESPECT! Echt waar ... Dat je ten eerste al de moed hebt om je verhaal te delen, maar ook met alles wat je meemaakt....
    Oh God, ik ben er van aangedaan en ik wil je bedanken om reclame te maken in mijn blog voor dit verhaal. Ik had een paar dagen geleden nog een boek in mijn handen over het verhaal van een meisje dat aan anorexia nervosa gestorven was... En ook al is dit verhaal nog niet afgelopen, het feit dat je dit nu schrijft moet deels wel een goed teken zijn. Op een dag komt alles wel weer goed, het moet wel.
    x

    1 decennium geleden
  • Sophietjuh99

    Wow!

    1 decennium geleden
  • HiIson

    Ik blijf 'Joepie' een lelijke naam vinden voor een tijdschrift...
    Maar het is heel mooi om te lezen dat je niet alleen bent geweest in die tijd.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen