Foto bij 5

we waren in het hotel aangekomen en we waren suuuuupermoe.ik kwam mn kamer binnen en zag tom op zn bed zitten..zonder t-shirt.ik gooide het t-shirt naar zijn gezicht zodat hij niks kon zien.' doe je t-shirt aan' . " ben je gek fzo ?" antw Tom." Mij best ik ga douche." ik kwam uit de douche en Fohnde mijn haar.kwou weer naar binnen gaan,pff die jongen is raar,wil die nu echt elk moment aandacht ?er klopte iemand op de deur."Haay bill" zei ik, gaan we eten ?" ." Jaaa , eteeeen"riep georg.
haha,die denkt dus aan niks anders dan aan...eten x3. we gingen naar het restaurant in het hotel en er was niet veel volk,miss hadden ze al gegeten ofzo,pff i don't care.
" Ok hoe was het concert ?" vroeg bill aan me. " Goe zeker,kweeni". " Waat ? je weet ni ? hoezo ni ? je ging toch kijken? of luisteren ? " BILL RUSTIG" zei ik .soms kan hij echt flippeee. zoals nu ."Ik heb wel geluisterd het was een grapje.".." Haha wat grappig"zei tom. " Jongeee,gij hebt nieens wa humor bij u is het altijd serieus". " Blaaablaaablaaaa." zei hij en ik negeerde het .


* Volgende ochtend *

ik werd wakker en zag dat er niemand naast mij lag,hij zal wel bij bill zijn fzo.ik kleede me om,en zag Tom de kamer binnenkomen, " kan je niet kloppe fzo ?" zei ik. "euuhm nee!" ik negeer hem en doe verder met wat ik bezig was.

Reageer (5)

  • Lwiiza

    VERDER!!

    1 decennium geleden
  • COOPERftBLUB

    snel verder zgemaar nu!

    1 decennium geleden
  • NOUGATTI

    verdergaan!!
    x

    1 decennium geleden
  • xTears

    supprr x verder Bebe

    1 decennium geleden
  • Break

    VERDER :3
    DezeStory=:9~

    xx <3333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen