Foto bij Maken dat ik weg kom

Kate P.O.V.:

Ik doe mijn ogen open en kijk in twee bruine kijkers. Nils... 'Ben jij ook weer bij' vraagt hij met een kleine lach op zijn gezicht. 'Dat zie je toch' zeg ik droog. Ik zou hem eigenlijk negeren maar wat dan nog soms moet je het verleden achter je laten en op nieuwe beginnen zo ook bij oude vrienden. 'Kan je me vertellen wat ik hier doe' vraag ik als ik zie dat ik in het ziekenhuis lig. 'Nils ga nou is van der je zult moeten wachten tot ze wakker is net als wij' zegt Daan slaap dronken. 'He bedankt he dat ze ook ziet dat ik wakker ben maar Nils ga van me af' zeg ik en kijk Daan en Nils aan. 'Kate we moeten wachten tot Kate... HO wacht Kate je bent wakker' zegt Owen die net wakker wordt. 'Nee daarom kan ik praten en antwoorden en bewegen zonder uit bed te vallen en Nils van me af duwen' zeg ik en duw Nils van het bed af. 'He ik zat net lekker'. 'Nou en ik niet kleinkind' zeg ik en kijkt hoofdschuddend naar Nils die nu op de grond zit. 'Kate toen jij in de trein was heeft de steekwond al goed geheeld' zegt de dokter die met binnen loopt. 'Dus'. 'Je mag naar huis maar Nathalie kunnen we helaas niks meer voor doen ze is gestorven op de weg hier naar toe en de kogel zat dwars door haar hart we kom den er niks meer aan doen'. 'Ik ben blij dat jullie het geprobeerd hebben en jongens mijn kamer uit ' zeg ik en duw hun mijn kamer uit met de meiden die er net achter aan lopen ook de dokter gaat weg en ik kleed me om in dit:[url] http://www.polyvore.com/cgi/set?id=95148186&.locale=nl[/url]. Ik pak mijn tas en loop de kamer uit. En ja hoor daar zitten ze te wachten. 'Klaar dan kunnen we je spullen gaan pakken' zegt Daan. 'We kunnen gaan' zeg ik en loop naar Marit die een eindje veder staat. 'Heb je je spullen al dan' vraagt Marit als ik naast haar sta tegen de muur. 'Ik heb de meeste spullen' geef ik eerlijk toe. 'Hoe bedoel je de meeste spullen' vraagt Nils die er bij komt staat. 'Zoals ik het zeg ik heb de meeste spullen'. 'Ik ga in de kamer kijken wat er nog van der ligt' zegt Esmee die al weg loopt. 'Veel succes met zoeken' roep ik haar na. 'Oké nu ga je zeggen wat er niet in je tas zit dan ga ik Esmee wel helpen met zoeken' zegt Nikki. 'Nou wat er niet in paste en hier hoort zit er niet in' zeg ik en kijk haar droog aan. 'Erg droog maar zit er niet in'. 'He KATE KOM IS' roept Esmee van uit de kamer. Mokkelt loop ik naar de kamer. En daar staat Esmee met mijn mesjes in der handen. Ja ik wilde mijn snij gerij hier laten. Het kon er nog bij maar daar had ik geen zin in. 'Wat is dit'. 'Dat is van mij maar past niet in mijn tas' zeg ik. 'Dan neem ik het wel mee maar wat is het'. 'Niks belangenrijks' zeg ik en loop de kamer weer uit. 'Weet iemand wat ze hier mee moet' zegt ze en houd mesjes om hoog. 'Nee' zegt iedereen in koor. 'We gaan' zeg ik en loop zo het ziekenhuis uit niet weten of ze achter me aan gaan niet dat het mij boeit. Stug loop ik door naar het park niet naar huis nee daar ga ik niet meer heen. Ik kijk in mijn tas mijn tekengerei zit er in. Ik pak mijn tekenblok en begin de natuur om me heen te tekenen . Ik pak mijn zwart en mijn grijs. Eigenlijk zijn de kleuren die ik gebruik alleen maar Zwart, Grijs en wit. Ik weet dat het niet echt kleuren zijn maar goed.

Nils P.O.V.:

Ik kijk naar Kate die stug door loopt. Ik kijk naar de rest die nog steeds onbewogen zit. 'Nou wat doen we achter haar aan gaan of gewoon naar huis gaan en haar daar weer zien' vraag ik aan de rest. 'We gaan wel naar huis dan heeft ze even tijd voor zich zelf' zegt Daan en de rest knikt. 'Dan ga ik maar naar mijn huis' zegt Marit. 'Nee jij gaat gezellig met ons mee als vrienden' zeg ik en trek haar mee naar de auto Daan' moeder kwam ons ophalen. 'Waar is Kate'. 'Ze is gaan lopen' zegt Daan die Nikki op zijn schoot trekt. Zelf zit bij mij Marit als vrienden op schoot. Ik had liever gehad dat Kate nu op mijn schoot zat maar goed. Ze zal mij wel niet meer leuk vinden. Ik kijk om en zie dat we er al weer zijn. Iedereen stapt uit maar Marit blijft op mijn schoot zitten...

Kate P.O.V.:

Rustig zet ik mijn IPod op ik scrol wat door mijn nummers en vind al snel mijn favo. You can't take me in het Nederlands. Ik heb hem ook in het Engels maar ik vind de Nederlandse verzie mooier. Ik kijk om me heen en dan weer naar de tekening. Het is een tekening waar een meisje midden in een wild inbrandt staat bos zit te wachten op haar dood. Ik kijk weer om me heen jammer dat de bomen niet in brand staan zoals op de tekening. Ik klim in een boom met het tekenblok in mijn tas. Ik duw een tak op zij. En kijk naar ons huis het is tegenover het park dus ik kan het goed zien. Ik pak mijn verrekijker en kijk in de auto. Maar daar zie ik iets wat ik niet had hoeve zijn. Ik kijk snel naar mijn kamer iedereen staat daar alleen Nils en Marit niet. Nee die zijn te druk met anderen dingen. Ik kijk naar de voordeur al snel verschijnt Daan er in zeker om te kijken waar Nils en Marit bleven. Nou dat had hij beter niet kunnen doen. -Ik kom nooit meer terug- dat is één ding dat zeker is ik kom nooit meer terug. Nooit meer...Nooit!!!!

Reageer (1)

  • Louisslovee

    Super super leuk! Snel verder! Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen