Sorry guys dat jullie zo lang moesten wachten maar ik heb eindelijk is wat tijd gevonden so here you go ! :)

Op mijn weg naar huis was ik erover aan het nadenken wat ik tegen de man die mijn vader wil vervangen moet zeggen kom op wat wil je dat ik doe hem in de armen vliegen ? Nee ik dacht het niet en dat ben ik ook helemaal niet van plan ! Ik ben thuis aangekomen en zie een verhuiswagen voor de deur staan gezellig dit pfft . Ik wandel het huis binnen en ja hoor daar zitten ze dan mijn moeder en haar nieuwe vriend . '' Hoi schat '' begroet mijn moeder me ik negeerde haar zoals altijd . '' Wel dus ja Yani dit is Peter '' . De man wiens naam peter was kwam naar me toe en stak zijn hand uit '' Aangenaam Yani '' ik gaf alleen een kort knikje en draaide me om om de kamer uit te benen maar tot mijn grootte verbazing stond daar dus nog iemand en die kwam mij maar al te bekent voor . '' Hoi ik ben Niall '' '' eeuh hoi ik ben Yani '' probeerde ik zo vriendelijk mogelijk te zeggen ik wist zeker dat ik hem van ergens kende maar ik weet dus niet van waar .. mijn moeder nam weer het woord '' Yani dit is de zoon van Peter , Niall Horan '' . Toen wist ik het '' Ben jij niet die gast uit One Direction ?! '' het kwam er misschien botter uit als bedoeld terwijl dat helemaal niet de bedoeling was . '' Euh ja is dat erg misschien '' zei hij op een even botte toon terug '' Nee helemaal niet '' . En ik beende de kamer uit wat dacht die wel niet . Wat moet ik eigenlijk tegen Yoni gaan zeggen '' ah ja het is maar dat je het weet maar mijn nieuwe stiefbroer is Niall Horan van One Direction ''ik bedoel kom op ... .


Het is ondertussen al half negen en ik ben net klaar met mijn huiswerk , ik ben nog niet naar beneden geweest en dat ben ik ook helemaal niet van plan ik heb het hier best naar mijn zin op mijn kamer al heb ik wel verschrikkelijk veel honger . Ik hoorde twee zachte klopjes op de deur , ik stond op en ging de deur open maken en ja hoor daar stond Niall met een boterham met choco . '' Mag ik even met je praten ? '' Vroeg hij beleefd ik gaf een kort knikje en liet hem binnen hij had tenslotte eten bij zich hehe ok Yani stay on earth please . '' Zo waarover wil je het hebben ? '' vroeg ik droogjes . '' Kijk het is heel duidelijk Yani dat je mij en mijn vader niet hier wilt en geloof me ik wil ook liever terug naar mijn oude huis maar ik wil wel alles behalve dan ook nog een slechte relatie met mijn nieuwe stiefzus en ik zou heel graag vrienden met je worden dan kunnen we teminste gewoon normaal tegen elkaar doen alleen als jij dat wil natuurlijk '' . Wow dat was een hele boterham dat doet me weer aan die lekkere boterham met choco denken die hij daar vast heeft ok ander onderwerp Yani dit is niet wat je hoort te denken op dit moment . '' Euh ja Niall het is echt niet dat ik jou hier niet hebben wil ofzo ik wil gewoon niet dat mijn vader vervangen wordt door iemand anders '' '' Hé , dat is helemaal niet mijn vader zijn bedoeling hij gewoon verliefd '' Daar heeft hij eigenlijk wel een punt . '' Weetje dat mijn vriendin de longen uit haar lijf schreeuwt als ze weet dat jij mijn stiefbroer bent '' zeg ik lachend om het onderwerp een beetje te veranderen . '' Is ze dan zo een grote fan ? '' '' Ja we gaan naar een concert van jullie zaterdag maar no worries ik ga heud niet fangirlen ofzo '' . ''Misschien moet ik die vriendin van jou dan maar is verassen hé ! '' Ik heb zo eigenlijk het gevoel dat ik het wel nog zou kunnen gaan vinden met Niall !

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen