008
Justin Bieber
We zaten weer in de auto onderweg naar huis. Hope haar fotoshoot was goed gelukt. 'Kun je me afzetten bij Demi?' Ik kijk haar aan met een diepe frons en knik dan toch maar. Ik rij naar Demi haar huis. Als we er zijn geeft ze me een kus en gooit de deur met een klap dicht. Ik reed nu weer door naar ons huisje. Ik pakkeerde m'n auto voor ons huis en deed de auto opslot. Ik liep naar de voordeur en stak de sleutel in het slot en draaide de deur open. Ik trapte m'n schoenen uit en liep door naar de woonkamer. Ik plofte neer op de bank en legde m'n voeten op de tafel. Ik drukte de tv met de afstandsbediening aan. Mijn telefoon trilt vanuit mijn broekzak. Nieuwsgierig als ik ben pak ik hem meteen en bekijk van wie ik een bericht je heb. Hmm, van Chaz. Ik open het berichtje en lees wat erin staat. 'Yo Jus, volgend weekend een feest bij Natalie thuis. Bijna alle bovenbouwers van school komen'. Even denk ik na. Dan zie ik Lauren niet.. 'Yo, is goed. Wat ben je aan het doen?' Meteen krijg ik een berichtje terug. 'Ik zit thuis. M'n ouders zijn een midweek weg. Je mag langskomen als je zin heb.' Zonder erover na te denken antwoord ik meteen. 'Je ziet me binnen een halfuurtje.' Ik sta op van de bank en neem een spurt naar boven naar m'n kamer. Ik trek de kast open en pak een schone boxer en een schone broek + t-shirt. Ik loop ermee naar de douche. Ik zet de kraan aan en kleed me uit. Ik stap onder de douche. Snel was ik me. Als ik klaar ben draai ik de kraan weer dicht en droog me af. Ik kleed me aan en föhn mijn haren. Ja, ik doe dat. Ik doe wat gel in m'n haar. Als ik klaar ben ren ik de trap weer af. Ik doe m'n schoenen aan en verlaat het huis.
'Yo Chaz'. 'Hey'. Ik stap naar binnen en loop door naar de woonkamer en ga zitten op de luxe bank die er staat. Chaz laat zichzelf neer vallen in de stoel. 'Lekker man, dat je een midweek alleen bent. Heb je nog plannen?' Chaz schud z'n hoofd. 'Hoe was het bij Lauren vannacht?' Ik voel me rood worden. 'Hebben jullie...?' Ik knik. 'Wauw, doe je goed man. Je moet me die versier-trucs echt eens gaan leren.'. Allebei lachen we. 'Weet Hope hiervan?' Vraagt Chaz duidelijk nieuwsgierig. 'Nee, en dat hoeft ook niet.' 'Maar, als je van haar af wilt kun je het haar toch beter vertellen?' Even denk ik na. Chaz had hier een punt, maar ik wil me aan me m'n afspraken houden die ik met Scooter heb gemaakt. 'Je hebt gelijk, maar ik hou me aan m'n afspraken die ik met Scooter heb gemaakt'. Chaz knikt begripvol. 'Hoe ken je die Natalie eigenlijk?' 'Van school, maar ik zag dat Jane - de vriendin van Lauren - ook vriendinnen met haar is en ze gaat wel eens met hun uit'. Ik mompel iets dat lijkt op oh. 'Maar nu moet je me toch echt je versier-trucs aan me leren. Mij lukt het namelijk nooit om iemand mee naar huis te krijgen..'
Er zijn nog geen reacties.