Foto bij Deel 17 Panic

Harry houd me stevig vast terwijl iedereen begint te schreeuwen. Hysterisch begin ik te huilen, ik wil nog niet dood! Ik wil verder leven met Harry! Ik wil hem niet kwijt!! Eerst raakt de rechtervleugel de grond en breekt af. Iedereen begint nog harder te gillen dan ze al deden. Het vliegtuig kantelt naar de andere kant en de linkervleugel raakt de grond en breekt ook af. Het vliegtuig stort neer op de grond en tolt een paar keer om. Harry houdt me nog steeds zo stevig mogelijk vast. Als het vliegtuig stil staat merken we dat we ondersteboven liggen. Een stewardess begint te schreeuwen dat iedereen zo snel mogelijk naar buiten moet. Harry laat me voorzichtig los en maakt zijn riem los. Er komt heel veel rook in de cabine en iedereen begint te hoesten. Harry probeert ook mijn riem los te maken maar die blijft vastzitten. "Harry, laat me niet alleen!!" "Nooit, ik ga snel iets zoeken!" Harry gaat een paar zetels verder iets scherp zoeken om de riem door te snijden. Ik krijg het heel moeilijk met ademen, het is juist alsof iemand me wurgt. Ik begin hard te hoesten. Harry komt terug met een zakmes en probeert de riem door te snijden. Het lukt niet meteen en het ademen word moeilijker en moeilijker. "Hazz..." zeg ik zacht. "Red jezelf! Ik hou van je!" zeg ik. Harry kijkt me wanhopig aan en zegt "Ik laat je niet alleen!" "Ik hou van je!" zeg ik voor ik in een zwart gat val...

HARRY STYLES


"Hazz... Red jezelf! Ik hou van je!" zegt ze zacht. Nee! "Ik laat je niet alleen!" zeg ik wanhopig. "Ik hou van je!" zegt ze. Nee Saar!!! Ik doe harder mijn best om de riem los te maken, maar de rook verspert het zicht. Ik trek een keer hard aan het mes en de riem is los. Ik neem Saar en loop zo snel mogelijk naar buiten. Als we op een afstandje zijn leg ik haar voorzichtig neer. Net als ik iets wil zeggen hoor ik en heel harde slag achter me. Ik kijk en zie dat het vliegtuig is ontploft. Snel ga ik over haar hangen zodat ze niet gewond raakt. Er komen veel brokstukken onze kant uit en vallen op mijn rug maar dat boeit me niet, Saar gaat nu voor...

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen