Foto bij 12. Merry Christmas

Gisteren niet geschreven, twas een druk dagje, hehe :)
maar wel fijn! Toen ik gisterenavond thuis kwam, wou ik nog wat schrijven. Maar ik was zo moe, dat ik besloot maar meteen in mijn bedje te kruipen.
Deze morgen was ik dan vroeg op en had meteen zin om te beginnen schrijven!
Hier dus nog een stukje :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • LaDispute

    Je schrijft hartstikke goed! Goed dat je jezelf niet hebt gesneden :)

    1 decennium geleden
  • HiIson

    Ik vind het zo ontzettend knap van je dat je je levensverhaal kunt opschrijven. Dat kunnen maar weinig mensen.
    Maar je moet weten dat je niet alleen bent.

    1 decennium geleden
  • Newa

    Ik vind dat je prachtig kunt schrijven,
    weet dat ik er voor je ben, ik zal er altijd zijn (ookal ken ik je niet persoonlijk)
    bij deze, heb je er nog een abo bij.
    Het lukt je echt wel, en ik vind het zo dapper van je dat je dit allemaal durft op te schrijven,
    zelf durf ik niks op te schrijven over me zelf, ook tegen niemand te vertellen.
    Maar dat is niet belangrijk,
    JIJ MOET, nee, ZULT BETER WOORDEN, echt waar, ik weet het zeker

    1 decennium geleden
  • LeeroyHmmmm

    Wow wat jij allemaal hebt moeten doorstaan is echt verschrikkelijk. Chapeau meid! Er zouden veel mensen een voorbeeld aan je moeten nemen, je bent een vechter!
    Ik heb het met tranen in mijn ogen gelezen. Mijn zakdoek is volledig doorweekt.
    Verder wil ik nog kwijt dat (ookal ken ik je niet persoonlijk) ik er voor je bent. Ik wil je steunen door dik en dun. Ik wil je knuffelen als je je down voelt. Er zijn veel mensen die als ze dit lezen hetzelfde denken als ik.
    Natuurlijk zijn er ook van die egoistische trutten die het niks kan schelen maar geloof me ^^ I'll kick their asses ;)

    Respect meid! Wat jij hebt doorstaan is ongelooflijk! <3

    1 decennium geleden
  • Spaceless

    :o ik kom zo veel over jou te weten dat ik nog niet wist, meidje,
    Ik wou dat ik je nu kon knuffelen en nooit meer ging los laten! (H) xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen