007
Justin Bieber
Ik moet toegeven.. Ik vind het echt heel erg om te liegen tegen Lauren. Maar ik kon niet anders. Ik loop over straat opzoek naar een taxi die me thuis kan brengen. Lopen was te ver. Na er een te hebben gevonden stap ik in naast de chauffeur en vertel hem waar ik heen moet. Na een halfuurtje stap ik uit en betaal de man. Ik gooi de deur dicht en kijk even naar ons huis. Ik loop naar de voordeur en bel aan. Sleutels had ik niet bij me, bang om ze kwijt te raken tijdens het uitgaan. Hope deed de deur open. 'Hey Jussie, waar was je nou? Je zei dat je optijd zou komen. Ik moest weg en je hebt me laten zitten'. Hope was model. Ze had vandaag een shoot. Het was zogenaamd weer mijn schuld dat ze er niet optijd was. 'Je kon toch met mijn auto gaan? Of je belde een taxi'. Ik klonk geïrriteerd. 'Je had beloofd dat we er samen heen zouden gaan'. 'Is het te laat om nu te gaan?' 'Ik ga wel bellen.' Ze liep weg van me. Ik zuchtte even en pakte m'n telefoon erbij. Ik opende whats'app en bleef even hangen bij de naam Lauren. Toch klikte ik op haar naam en begon een berichtje te schrijven. 'Hey Shawty, ik vond het jammer dat ik al zo snel weg moest. Ik probeer deze week nog langs te komen. Kiss' Ik drukte op 'verzend' en stopte mijn telefoon weer in mijn broekzak. 'Justin?' Klonk er vanuit de woonkamer. Ik slaakte een geïrrteerde zucht en liep traag naar de woonkamer toe. 'We kunnen nog gaan. Dan moeten we wel nu weg'. Zonder te reageren draai ik mij weer om en loop richting de voordeur. Ik open hem en loop door naar mijn auto. Hope stapt naast me in en doet haar gordel vast. Ik rij met een snelle vaart naar de studio waar Hope haar shoot heeft. In praten had ik geen zin. Ik zat veel liever met Lauren in mijn gedachten. 'Was het nog gezellig vannacht?' 'Ja hoor'. Was mijn enige antwoord. Ze moest eens weten hoe gezellig het was. Ik had haar vannacht een berichtje gestuurd dat ik bij Ryan zou blijven overnachten. Als smoes dat Ryan te dronken was en niet meer kon lopen dus naar huis gebracht moest worden. 'Kan je niet wat sneller rijden, Justin? Ik heb haast zoals je weet'. Ze klonk duidelijk geïrriteerd en ongeduldig.
Na een kwartiertje waren we eindelijk bij de studio aangekomen. Hope stapte uit en rende meteen naar de ingang. Ik bleef nog wel even in de auto zitten. Ik pakte m'n telefoon uit m'n broekzak. Ik had een berichtje van Lauren. 'Ik hoop je snel te zien. Vind het jammer dat je weg bent. Ik lig nu helemaal alleen in dit grote bed. Nog steeds op dezelfde manier voordat je wegging. Veel plezier met de jongens.. Love x' Ik grinnikte en dacht terug aan hoe ze er vanochtend bij lag. Aha. Naakt.. Net zoals ik er bij lag. Ik likte even gulzig over m'n lippen en begon terug te typen.
Er zijn nog geen reacties.