Foto bij 23'02'4000 | TH | 11

The next Episode of how i see the story,,

Mir pov.

Donna : Lachend Hallo met Donna ?
Tom: Hallo Alles goed je lacht nog steeds ?
Donna : ja een vriendin is van de bank gevallen door dat de telefoon ging.
Tom : Is Mir van de bank gevallen omdat ik belde. ??
Donna: Ken jij Mir?
Tom : Ja Ik ben het Tom
Donna Mir heb jij iets te vertellen ??
Ik ? Neeuuj joh ik nieuuj want jullie lahen me uit dus ik ga alvast naar boven .
Donna : Ahw nu is Mirjam verdrietig.
Tom : Zeg maar tegen haar dat Gus haar wel wil troosten.

ik word gek daar beneden 1 tip val nooit van de bank van de schrik als de telfoon gaat dat schijnt dus egt heel grappig te wezen.
maar ondertussen ging ik maar ff het logeer bed te voor schijn halen.
en na dat gedaan te hebben ging ik nog ff wat tv kijken tot dat Donna naar boven kwam gerend.
Mir ? Mir ?
Nee ik ben niet van het bed gevallen maar wat is er?
Donna : Tom en je vriendje vragen of we mee gaan naar de film volgende week want ze vinden een hele zaal voor 4 mensen beetje groot.
ondertussen zat ik donna aan te kijken van moet je de trein halen?
ja ik wil wel mee maar sinds waneer is Gus me vriendje en ja ik weet dat jullie hem bedoelen .
Donna : Tom? ja we gaan mee geloof ik maar Mir zegt dat Gus niet haar vriendje is dus .
Tom nee klopt is hij inderdaa nog niet maar dat weet zij niet dus dat houden we lekker geheim voor haar .
Ehm Jongens als jullie ies geeheim voor mij willen houden moeten jullie zachter praten hoor het hier dus maara ik doe wel als of ik van niks weet en deed weer als of ik sliep.
Donna : Tom we moeten zachter praten want ze heeft gehoord dat we dat ene jeweetwelwat geheim willen houden maar nu doet ze alsof ze slaapt.
Nee ik lig onder me kussen omdat ik gek word van jullie ik slaap niet.
Donna & Tom : Moet gus een slaaapliedje zingen ?
Moet ik Jullie een Klap Verkopen ?
ondertussen was Gus ook al an het meee luisteren aan de ene kant en had mij een smsje gestuurd .

" We leren ze samen wel een lesje tenminste als je dat samen met me wil doen x Gustav "

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen