005
Justin Bieber
Ik had niet verwacht dat ze mij in de logeerkamer wilde laten slapen. Gelukkig lag ik dat nu niet maar lag ik naast haar in bed. Ik had geen kleren bij me en zij had ze ook niet voor me dus lag ik alleen in mn boxer in bed. Ik geloof niet dat ze het erg vond want ze staarde even een tijdje met open mond naar m'n lichaam. Ik lig met mijn voorkant tegen haar rug aan en streel haar arm. Ze draaide zich om zodat ze nu in mijn gezicht kon kijken. Ik legde mijn hand op haar wang en wreef er met mijn duim over. 'Je bent echt mooi.' Fluisterde ik. Ik leek bang te zijn om het hardop te zeggen, maar dat was eigenlijk het enige wat ik juist hardop wilde zeggen. De hele wereld mocht het van mij weten hoe mooi zij is. 'Dankje Justin. Je bent lief voor me.' Even is het stil totdat ze me plat op m'n rug duwt. Ik lach even zenuwachtig. Benieuwd wat er gaat komen. Ze legt haar hoofd neer op m'n schouder. Ik wrijf met m'n hand door haar haren en m'n andere hand ligt op haar heup. Even kijkt ze omhoog en zie ik mijn kans. Ik buig voorover naar haar hoofd. Ik kom steeds dichterbij en voel haar warme adem al tegen m'n gezicht aankomen. Ze heeft haar ogen al gesloten. Ik volgde haar voorbeeld en drukte voorzichtig m'n lippen op die van haar. Bang om haar mooie lippen te laten kapot te maken. Ze kustte me terug wat goed voelde. Ik drukte m'n tong tegen haar lippen aan. Meteen opende ze haar mond een stukje en zoende me gewillig wat onze ademhaling deed versnellen. Zonder haar lippen van de mijne af te halen komt ze omhoog en gaat op me liggen. Ik leg mijn handen op haar rug neer en dwaal dan af naar haar kont. Even grinnikt ze tijdens onze zoen door maar gaat daarna gelukkig weer gewoon verder. Ik glijd met mijn handen onder haar shirt en voel aan haar bh. 'Mag ik?' Vraag ik als ik even m'n lippen van die van haar heb gehaald. Meteen knikt ze en zoent me meteen weer. Ik maak haar bh met één beweging los. Ik duw haar van me af zodat zij nu op haar rug ligt. Ze schrikt van mijn handeling. 'Bad kisser?' vraagt ze meteen. 'Nee, je kan het perfect.' Ze zucht even opgelucht. Ik draai nu de rollen om en ga op haar liggen. Meteen bedenk ik me en ga op haar zitten. Ik friemel wat aan haar shirt en trek hem een stukje omhoog. Ze maakt een instemmend geluidje zonder dat ik iets aan haar vroeg. Toch begrijp ik haar en trek haar hemdje over haar hoofd heen. Meteen laat ik haar bh-bandjes van haar lichaam afglijden en bekijk haar lichaam. Ze is echt heel erg mooi. Meteen buig ik weer naar voor en zoen haar weer. Ik leg mijn hand op haar borst en knijp erin. Daarna volgen derest van de kleren. Ik hang naakt boven haar. Even kijkt ze zenuwachtig naar me. 'Doe voorzichtig alsjeblieft.' Ik knikte en gaf haar nog een kus.
Er zijn nog geen reacties.