Foto bij 003

Justin Bieber

'Dat word dan 20 euro'. Ik gaf de chaffeur een briefje van 50 euro omdat ik niet kleiner had. 'Houd het wisseldgeld maar.' 'Bedankt.' Ik stapte de taxi uit. De jongens waren al uitgestapt. We liepen meteen door naar de club waar we de dames elk weekend tegenkwamen. Het was te lekker weer om een jas aan te doen dus die hoefden we ook niet af te geven bij binnenkomst. Toen ik de club binnenliep voelde ik een walm van warmte over me heen komen en de geur van mensen. Ik keek even de club door, maar de beeldschone dame viel me nog niet op. Waarschijnlijk waren ze er nog niet. We liepen met z'n vijfen naar de bar en bestelde allemaal wat te drinken. Nadat we allemaal ons drinken hadden zochten we een fijn plekje om te gaan zitten. Ik nam een plek waar ik goed naar de deur kon kijken. Zo kon ik zien wie er binnenkwam. Eigenlijk ging het mij niet om de mensen die binnen kwamen. Het ging mij vooral of Lauren met haar vriendinnen binnenkwam. 'Jus, waarom ben je eigenlijk nog bij Hope als je aan niemand minder dan Lauren denkt.' Chaz keek me fronsend aan. 'Scooter.. Scooter verteld me dat ik niet weg mag gaan bij Hope. Alleen als zij bij me weg wilt laat hij het toe. Het is niet goed voor m'n reputatie bla bla bla.' Dat waren Scooters woorden. Als ik Scooter niet had was ik allang al weggeweest bij Hope. 'En hij weet niet dat je een nieuw meisje bent tegen gekomen?' Ik schud m'n hoofd. Dat hoefde hij ook niet te weten. Dan zou ik veel gezeik over me heen krijgen en dat is iets waar ik totaal geen zin in heb. Stel je voor dat ik Lauren dan niet meer zou mogen zien.. Chaz en de jongens staan op van de tafel wat me doet opkijken. Ik zag Lauren en haar vriendinnen voor onze tafel staan. Ik was zover in gedachten geraakt dat ik haar niet had gezien. Ze zag er weer beeldschoon uit. Ik stond op en liep naar Lauren toe. Ik omhelsde haar en drukte een kus op haar wang. 'Missed you.' Fluisterde ik in haar oor. 'I missed you too Jus.' Haar wangen kleurden rood wat er heel lief uitzag. Nadat ik de andere meiden ook gedag had gezegd nam ik plaats naast Lauren. Ik legde m'n hand op haar blote bovenbeen. Niemand die het kon zien want de tafel stond ervoor. Ik kijk even naar haar mooie gezicht. 'Kan je het zien?' grinnikt ze. Haar gegrinnik deed me lachen. Het klonk zo lief. Ik knikte en boog me naar haar oor. 'Je bent echt heel mooi'. 'En jij bent een slijmbal', fluistert ze terug. Ik trek m'n wenkbrauwen op. 'Geloof je me niet?' vraag ik terwijl m'n gezicht er zielig bij staat. 'Jawel.' Ze drukt een kus op mijn wang en ze draait haar hoofd. Ze probeert zich in het gesprek te mengen met derest.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen