Foto bij Deel 16 The airplane

"Liefje, wakker worden..." Ik voel hoe er iemand een kusje op mijn hoofd drukt en ik open mijn ogen. Meteen kijk ik in de stralende ogen van Harry. "Goedemorgen schoonheid!" "Goedemorgen Hazz!" En ik geef hem een dikke kus. "Ik heb een ontbijtje voor je!" "Awh! Dat had je echt niet hoeven doen!" "Alles voor mijn prinses!" Samen eten we het ontbijtje op en praten over New York. "Lieverd, onze vlucht is achter 3 uur. We kunnen ons beter klaarmaken." "Oké, kom!" Ik sta op en trek Harry mee naar de badkamer. Harry gaat douchen terwijl ik mijn tanden poets, na ongeveer 10 minuutjes wisselen we om. Ik kleed me snel aan en Harry doet hetzelfde. Als we beide klaar zijn zeggen we Anne nog gedag en vertrekken naar de luchthaven. Als we op het bord kijken zien we dat onze vlucht er achter een uurtje is. Tijd genoeg om rustig in te checken. We wandelen naar de incheckbalie en gaan vervolgens op de bank zitten. Na over vanalles gepraat te hebben wordt er een melding afgeroepen. "Alle passagiers voor de vlucht naar New York, gelieve u naar de gate te begeven! Danku!" "Kom, we moeten gaan!" zegt Harry. We gaan naar de gate en gaan op de plaatsen zitten die op ons ticket staan. Het duurt niet lang of we zijn opgestegen op weg naar New York. "Op naar een nieuw leven!" zeg ik. "Ja, een nieuw leven samen met jou!" zegt Harry. Ik lach even en geef hem een kus. Tijdens de reis ben ik op Harry zijn schouder in slaap gevallen. "Schat, we gaan dadelijk landen..." Ik open mijn ogen en strek me even uit. Er word ons gevraagd om de gordels opnieuw vast te maken wat we ook onmiddellijk doen. Net als we willen landen horen we een luide knal. Snel kijk ik uit het raam en zie dat de rechtervleugel in brand staat. Geschrokken kijk ik naar Harry en hij neemt me meteen in zijn armen. Nog een luide knal volgt. De linkervleugel staat ook in brand... Zachtjes begin ik te huilen en iedereen slaat in paniek...

Zin in een beetje drama? De volgende deeltjes zullen drama worden! :) Sorry voor het korte stukje, maar ik wou per se nog iets activeren voor mijn lieve abo's!xx

Reageer (4)

  • Hannane

    NOOO! x

    1 decennium geleden
  • BoTomlinson

    :o :o :o snel verder !!!!

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    ohnoo :o

    1 decennium geleden
  • Big1dfan

    ;O
    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen