Foto bij OOO

Vandaag is de eerste schooldag, ik zit samen met mijn beste vriendin Catelynn op de fiets. Ik heb alle lessen samen met haar op biologie na, en natuurlijk heb ik biologie het eerste uur vandaag. "Naast wie ga je zitten bij Bio?" vraagt catelynn. "Ik denk alleen, want ik ken niemand die ook bio heeft" antwoord ik. "Je zou eens wat minder verlegen en onzeker moeten zijn." "Weet ik, maar het is gewoon moeilijk voor me!" "Ik begrijp het ook wel, je maakt vast wel nieuwe vrienden!" stelt ze me gerust. We zijn ondertussen al op school, dus we lopen richting ons kluisje. "het zou echt verboden moeten zijn dat we zoveel boeken mee moeten slepen!" klaagt catelynn. Dan zien we Felice aan komen lopen. "Heey Cate en Eli, ik heb jullie echt gemist!" roept ze en ze geeft ons een knuffel. "Ja gisteren is echt te lang geleden!" roept Catelyn. We lopen naar de aula en daar komen we "het populaire groepje" tegen. Zayn Malik, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Niall Horan. Natuurlijk zeggen ze niks tegen ons want wij zijn niet "populair genoeg". Niet dat het me wat uitmaakt, ik bedoel het zijn knappe jongens, maar ze menen zich veel te veel. Dan gaat de bel, ik zeg doei tegen mijn vriendinnen en loop richting het biologielokaal. Ik ben best wel vroeg dus er zijn nog genoeg tafeltjes vrij, ik ga ergens in het midden zitten. Langzaam komen alle leerlingen binnen, totdat alleen nog de plek naast mij vrij is. De bel gaat, maar op het laatste moment komt Niall Horan nog naar binnen, hij kijkt rond en ziet dat er allee nog maar plaats naast mij is. "je vind het toch niet erg dat je naast mij moet zitten?" vraagt hij aan me als hij zit. "Nee hoor, natuurlijk niet." stel ik hem gerust. dan begint de leraar met de les. De laatste 10 minuten van de les mogen we vrij praten, "Jullie luisteren toch niet meer" had de leraar gezegd. "welke les heb je hierna?" vraagt Niall. "Aardrijkskunde" antwoord ik. "Oh, ik ook. Heb je al iemand om naast te zitten?" "Ja, ik ga naast Catelynn, ik zit elke les naast haar behalve bio." "Oh, ik ben blijven zitten dus ik heb nog niemand om naast te zitten." "Nou we kunnen met bio naast elkaar als je dat graag wil?" zeg ik, en ik hoop dat hij dat wil want dat komt natuurlijk ook goed voor mij uit. "Ja, graag!" antwoord Niall me, en hij krijgt een grote lach op z'n gezicht. Dan gaat de bel, en we lopen samen naar het aardrijkskundelokaal. Niall is heel anders dan ik had verwacht, ik dacht altijd dat de populaire jongens zich te goed voelde voor mensen die niet populair waren. Maar Niall is juist heel aardig tegen me.

Reageer (1)

  • 5secsofpayne

    leeukkk, snel verder (: x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen