Als we in Harry zijn kamer zijn duwt Harry me tegen de deur en kust me. Al snel voel ik zijn tong tegen mijn lippen tikken vragend om toestemming die ik hem ook geef. Ik sla mijn benen rond zijn middel en hij legt me voorzichtig op het bed zonder de zoen te onderbreken. Harry laat mij lippen voor wat het is en geeft kusjes in mijn nek. Als hij een kusje net achter mijn oor zet verlaat een kleine kreun mijn mond. Ik voel hem glimlachen tegen mijn huid en hij zet er nog een kusje wat nog een kreun van mij oplevert. "Hazz..." zeg ik zacht. Hij komt recht en staart met zijn prachtige ogen in mijn ogen. "De deur... Ik wil niet dat Louis nog eens binnenkomt..." Hij lacht even en staat op om de deur op slot te doen. Als hij terugkomt komt hij weer boven me hangen en zegt " Alleen wij tweetjes..." Ik lach even en kus hem weer. Zijn hand verdwijnt al onder mijn bloesje en hij streelt mijn buik en zo verder naar boven. Heel voorzichtig doet hij mijn bloesje uit en geeft overal kusjes. Ik ga met mijn handen onder zijn bloes en voel over zijn blokjes. Snel trekt hij zijn bloes uit en ik maak een goedkeurend geluidje wat een lach van hem oplevert. Het duurt niet lang of we liggen alleen in ons ondergoed op bed. Harry ziet dat ik even twijfel en zegt "Ik doe voorzichtig, ik beloof het je! Als ik je pijn doe moet je het zeggen, dan stoppen we meteen, oké?" Ik knik even en hij kust me weer. Langzaam gaat hij met zijn hand richting mijn slip en er komt een vinger bij me binnen. Ik kan een kreun niet onderdrukken en Harry doet mijn slipje uit. Met zijn duim stimuleert hij mijn clitoris terwijl hij een 2de vinger bij me inbrengt. Om ervoor ze zorgen dat niemand ons hoort drukt Harry snel zijn lippen op de mijne. Ik laat mijn hand weer over zijn blokjes glijden richting zijn boxer. Harry haalt zijn vingers uit me en doet zijn boxer uit. Hij neemt een condoom en spreid mijn benen een beetje. "Just relax, trust me!" Ik knik even als teken dat het goed is. Langzaam komt hij bij me binnen en er gaat een pijnlijke steek door mijn buik. Als hij helemaal in me zit gaat er nog een pijnlijke steek door mijn buik. "Zeg me wanneer het geen pijn meer doet babe!" Als het geen mijn meer doet knik ik. Harry begint voorzichtig met stoten. In het begin doet het nog pijn maar dan maakt de pijn plaats voor genot. Als hij ziet dat het helemaal geen pijn meer doet begint hij sneller te stoten. Verschillende kreunen verlaten onze monden. Het duurt ook niet lang voor we ons hoogtepunt bereiken. "Hazz, ik ga komen!" "Kom maar babe, samen!" Hij stoot nog snel even door en samen bereiken we ons hoogtepunt. Harry gaat weer uit me en gooit zijn condoom weg. Hij kruipt terug langs me en legt een deken over ons. "Je was geweldig babe!" zegt Harry in mijn oor. "Jij was perfect!" zeg ik zacht. "Slaapwel lieverd!" "Slaapwel Hazz!" En in zijn armen val ik in slaap na een geweldige avond...

Oké, dit is de eerste keer dat ik zoiets schrijf en het is akward :$ Is het goed? :)

Reageer (3)

  • Cliffayne

    <3<3<3

    1 decennium geleden
  • Hannane

    Hahah Harry is zo Sweet x

    1 decennium geleden
  • Big1dfan

    Awwww cute, ja hoor, s goed voor een eerste keer!
    Snel verder!!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen