heey

Oke heel mainstreet komt dus in de story voor moet alleen nog even een manier bedenken hoe.
Goed nieuws voor Kate en Nikki omdat jullie de story zo leuk vinden ( en er graag in willen) krijgen jullie een rol in de story. Misschien dit hoofdstuk! Maar ik weet het nog niet zeker. Maar je komt er wel in hoor :)

XXX iris

Heey jij ook hier? Ik kijk naast me en zie Daan zijn handdoek naast de mijne leggen. Ja dat zie je toch zeg ik terug. Achter Daan aan komen twee blonde jongetjes lopen. Trouwens dit zijn mijn broertjes Jorn en Sam. Oke leuk ik ben Emma zeg ik tegen de jongens.
EMMA katy komt gillend op me af rennen. Mike en Bram gaan de hele tijd direct achter mij van de glijbaan waardoor ik onder water wordt gedrukt als we eruit komen. Zal ik dan maar achter je van de glijbaan gaan zegt Daan naast me. Wij gaan ook mee roepen Sam en Jorn meteen. Ik zei het eigenlijk meer om Emma van haar handdoek af te krijgen zegt Katy met een smekende blik naar mij toe. Oke ik ga al mee zeg ik terwijl ik mijn zonnebril af doe.

Met Katy naast me en Daan, Sam, Jorn, Mike en Bram voor me loop ik het trappetje van de glijbaan op. Mike en Bram gaan als eerst van de glijbaan en daarna Sam en Jorn. Vragend kijkt Daan me aan. Ga jij maar eerst zeg ik, ik ga wel achter Katy. Weet je het zeker vraagt hij nog. Ja tuurlijk. Wanneer Daan in de glijbaan verdwijnt zegt Katy opeens moet je er niet achteraan dan weet je zeker dat hij je opvangt. KATY roep ik. Wat ik doe niks hoor ik opeens achter mij. Ik kijk achterom en zie daar een meisje van mijn leeftijd staan. Oh sorry ik had het tegen mijn zusje zeg ik terwijl ik naar Katy wijs die de glijbaan afgaat. Ja zoiets vermoedde ik al aangezien de meesten mij gewoon Kate noemen. Aah vandaar, sta je ook op de camping? vraag ik. Ja we zijn vandaag aangekomen. Oke wij gisteren. Maar ik ga nu de glijbaan af anders hou ik iedereen op. Ja is goed ik zie je beneden.

Eenmaal beneden gekomen zie ik dat Katy de dikste pret maakt met Jorn, Sam en nog een ander meisje. Dat is mijn zusje Milou zegt Kate naast me. Oke die vermaken zich wel zeg ik. Ja zeker weten. Links van het zwembad zitten Daan,Mike en Bram een bal over te gooien. Kom zeg ik tegen Kate dan gaan wij ook mee doen. Maar die ken ik helemaal niet roept Kate paniekerig en dat is trouwens Daan van MAINSTREET. Jaja ik weet het die staat naast mij maar ik heb mezelf beloofd hem uit mijn hoofd te zetten. Haha alsof jou dat gaat lukken. Jah misschien wel ja. Maar kijk die jongen naast Daan is mijn broer Mike en die vindt het vast niet erg als wij mee gaan doen. Dus kom op.

Na ons 3 uur in het zwembad vermaakt te hebben besluiten we allemaal weer naar de caravan te gaan. Hey Kate ik app je vanavond nog wel even. Is goed roept Kate me achterna. En waarom mag zij wel je nummer en ik niet. Ik kijk opzij in de blauwe ogen van Daan. Nou Kate is nu een vriendin van me en jij..........Tja ik weet eigenlijk niet wat je van me bent. Ik ben je super sexy buurjongen antwoordt Daan daarop. Haha lekker bezig maat roept Mike terwijl hij Daan een klap op zijn schouder geeft. Als jij het nummer van mijn zusje wilt had je het ook gewoon aan mij kunnen vragen hoor. Daan kijkt me blozend aan waarna ik verlegen de andere kant op ga staren. Dat wordt een stelletje gillen Katy en Sam achter ons. Helemaal niet roep ik woedend terug.

Reageer (3)

  • Xxnikki

    Jeeejjj Thanks !!!

    xxx

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    Hee ik zit er in bedankt en hij is super leuk snel veder.xxx

    1 decennium geleden
  • 1DandMSlove

    hahaha! super leuk snel verder! X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen