Ik ben alleen thuis dus dacht ik dan schrijf ik nog maar even een hoofdstukje.

Veel leesplezier

Oh ja nog een vraagje is het misschien leuk als de andere leden van Mainstreet ook op de camping komen?

Het is nu ongeveer 3 uur 's middags en nog steeds baal ik van mijn antwoord tegen Daan. Maar ik zie ook wel weer in dat het toch niks ging worden. Hey Emma ga je mee zwemmen roept Katy vanuit onze tent. Ja is goed even mijn bikini aandoen. Ik loop onze tent in en pak mijn bikini. Pak jij de strandbal kunnen we nog even overgooien zeg ik tegen Mike. Is goed roept hij vanuit zijn tent terug. Met mijn badlaken in mijn hand loop ik achter Katy en Mike aan die druk aan het praten zijn over de tour de france. Normaal gesproken zou ik me ook in het gesprek mengen maar daar heb ik vandaag niet zo'n behoefte aan. Pap werkt bij Omega pharma Quickstep als fietsenmonteur en sinds dien is onze hele familie een wielerfanaat geworden. Maar wij moedigen natuurlijk wel alleen maar de renners van Omega pharma Quickstep aan.

Eenmaal bij het zwembad aangekomen te zijn gooi ik mijn handdoek over het hekwerk wat om het zwembad staat en loop richting het bad. Ik laat me op de kant zakken met mijn voeten in het water om eerst even te wennen. Katy komt naast me zitten terwijl ze mopperend zegt allemaal frans gelul hier zijn er dan geen jongeren die Nederlan........... Katy's zin wordt onderbroken door Mike die precies naast ons in het water een bommetje doet. AAAAAAAAAAAAh koud gillen we. Maar dan komt er opeens een jongen aan die niet een normaal bommetje doet nee die komt op z'n zij ofzo in het water in elk geval komt er een grote golf bij los die helemaal over Katy en mij heen komt waardoor we kletsnat zijn. Tja zo kun je ook aan het water wennen zeg ik. Haha erg grappig zegt Katy kom op spring er snel in bommetjesman staat alweer klaar voor zijn volgende bommetje. Ik spring in het water maar gelijk met bommetjesman waardoor ik eerst de grote golf water op me krijg en daarna bommetjesman zelf. AU roep ik. Oh sorry gaat het zegt bommetjesman. Mmmh jah gaat wel. Wacht je hele hoofd bloedt kom dan help ik je eruit. Samen met bommetjesman loop ik naar de kant gevolgd door Katy en Mike. Haha dat lijkt wel die reclame van dubbelfris dit was dus de verkeerde manier om indruk te maken hoor ik Katy achter me lachen. Volgens mij is dit niet echt het moment om grappen te maken zegt Mike grinnikend. Hier doe mijn t-shirt er maar op zegt bommetjesman terwijl hij zijn t-shirt van het hek haalt. Weetje het zeker vraag ik? Ja doe maar hij is toch al smerig. Voorzichtig drukt bommetjesman zijn t-shirt op mijn hoofdwond. Ik heet trouwens Bram zegt hij. Oke ik ben Emma en dit is mijn broer en zusje Katy en Mike. Jo bram zegt Mike. Als mijn zus weer eens irritant is kun je dan een zo'n move doen. Haha ik zal mijn best doen lacht Bram naar Mike.

Na een halfuur aan de kant te hebben gezeten te praten besluiten Bram, Mike en Katy het water weer in te gaan. Mijn wond is inmiddels gestopt te bloeden maar er is wel een hele erge hoofdpijn omhoog gekomen dus blijf ik nog maar even aan de kant kijken. Ik pak mijn handdoek en loop richting het grasveld waar ik hem uitspreid en erop ga liggen. Dan maar even lekker van de zon genieten denk ik als ik mijn zonnebril uit Mike zijn tas pak. Maar plots komt er iemand naast mij zitten.

Reageer (2)

  • Xxnikki

    Superleuk ! Zoek je nog mensen voor in je verhaal? :), en mijlijkt hetwel leuk als heel MS in het verhaal komt haha :)

    Xxx

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    plies snel veder en ja leuk heb je misschien nog iemand nodig voor in je verhaal??
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen