Foto bij Hoofdstuk 10.

'Hee baby' Zeg ik. 'Hee' zegt ze terug. Dan raken haar lippen de mijne. Het voelt echt vertrouwd. Even later trek ik mn lippen terug en zeg: 'Twitcam dan maar?' Ze knikt en we lopen naar het woonkamertje.



Vanuit Amber

Als we zitten starten we de laptop op. Ik ga op Rein's schoot zitten en Rein tweet:
@Reinduif: we gaan de twitcam zo starten!!
Rein geeft me een zoen. Daarna starten we de twitcam. Heeee Mainiacs!! Zegt Rein vrolijk. 'Heeyy' Zegt ik ook. Binnen een minuut hebben we al meer dan 500 viewers. 'Oke we gaan nu dus het nieuws vertellen' en Rein kijkt me lachend aan. 'Amber is mijn vriendin sinds het begin van de vakantie. We hebben elkaar gek genoeg leren kennen in de auto.' De vragen en opmerkingen stromen binnen. Zoals: Ahww, wat cute!! Omg beste koppel everr! Rein loveyou! x Dan zie ik opeens een hele nare reactie staan en kijk Rein aan. Er staat: Als ik jou was zou ik maar snel bij Rein weggaan ik heb jullie vandaag gezien. Blijf bij hem uit de buurt of je krijgt problems. Begrepen? Ik kijkt Rein bang aan. Hij fluisterd in mn oor: 'Het komt wel goed, ik blijf bij je schatje' Dat geeft me rust en ik leg mn hoofd op Rein's schouder. Na op nog een paar vragen antwoord gegeven te hebben sluiten we de twitcam af.
Rein? Vraag ik dan voorzichtig. Wat is er? Vraagt hij lief. Nou die ene reactie hè? Hoe kan diegene ons gezien hebben? Zou hij of zij hier ook op het park zitten? Ik weet het niet lieverd.. Echt niet.. We zitten samen op de bank. Het begint te regenen dus we besluiten een filmpje te kijken. Onze ouders zijn toch met elkaar weg.

Reageer (2)

  • xxxKatexxx

    Spannend en heb je nog een rol in je verhaal nodig. Dan wil ik heel graag.

    1 decennium geleden
  • MS123456

    OMG spannend door!! Mag ik ook in je verhaal als vriendinnetje van Daan? :) xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen