Society OO4 •
Oké, genoeg fangirling; Veel plezier met lezen. ;p
BTW; ik heb net bedacht dat ik het volgende stuk wel extra extra lang kan doen i.v.m. dit kleine prut stukje.
‘Fuck.’ mompelde ik, waarna ik gelijk het laatste stukje richting Finn rende. Hij lag op de grond, er liep een straaltje bloed over zijn voorhoofd richting zijn wang, en zijn ogen stonden dof. Onze spullen lagen verspreid over de grond en het enige raampje in het hutje was er half uitgerukt.
‘Wat is er gebeurt toen ik weg was?!’ riep ik uit en veegde met een stukje krant, dat ik op de weg naar binnen uit mijn zak had gegrepen, het bloed van zijn hoofd.
‘Jack en Will waren hier, ze hebben ons gevonden.’
Onze gemeenschap werd eigenlijk altijd opgedeeld in twee delen: Je had de ‘Dobry’, de goeden, en de ‘Illa’, de slechten. Jack en Will hoorden bij de Illa en zaten ons altijd op de nek. Of ze sloegen ons bont en blauw, of ze hadden wel weer iets gesloopt of gestolen.
Ik begon met het opruimen van het kleine hutje en zette alles recht wat op de grond lag.
‘Aaah, Shit.’ Teen gestoten… Het leek wel alsof mijn teen afgehakt werd. Jezus, wat doet dat pijn. Een grinnik kwam uit de mond van Finn, wat een boze blik van mij opleverde.
‘Eugène wil trouwens dat je komt douchen.’ zei ik, toen ik hem even aankeek.
‘O, oké. Ik ga morgen wel.’ Hij haalde zijn schouders op en ging verder met in het stro plukken.
‘Fine.’ Mompelde ik, waarna ik het fotolijstje van mam op het schap zette. Dat was dat.
Er zijn nog geen reacties.